moshaverrkhob
moshaverrkhob

ازدواج با مرد پولدار، شاهزاده اي با اسب سفيد لطفا

ازدواج با مرد پولدار براي بسياري از دختران جذاب و خوشايند مي باشد، امروزه يكي از ملاك هاي ازدواج براي دختران، شرايط مالي مناسب است. تا حالا در مورد انگيزه ازدواج از خودتان سوالاتي پرسيده ايد؟

بر اساس تحقيقاتي كه متخصصان اين حوزه انجام داده اند به اين نتيجه رسيده اند كه شرايط مالي، فرهنگي و اجتماعي زوجين اگر نزديك به يكديگر باشد احتمال بروز شكست در زندگي مشترك كاهش مي يابد.

به همين دليل بسياري از دختران در مورد ازدواج با مرد پولدار دچار ترديد مي شوند و اين سوال در ذهن شان به وجود مي آيد كه آيا پولدار بودن مرد مي تواند مشكلاتي را در زندگي آن ها ايجاد كند يا خير؟ در اين مقاله اين موضوع را از جهات مختلف مورد بررسي قرار داديم كه مطالعه آن مي تواند در امر ازدواج به شما كمك كند.

پيش از ازدواج با مرد پولدار
اختلاف طبقاتي در ازدواج و بالاتر بودن شرايط مالي مرد اگر چه آسايش و رفاه شما را تامين مي كند اما به دليل وجود تفاوت هايي در انتظارات، نيازها و سبك زندگي مشكلاتي را براي شما به وجود مي آورد.

به همين دليل قبل از تصميم گيري شرايط زندگي تان را به خوبي بررسي كنيد تا در زندگي مشترك مشكلاتي براي شما ايجاد نشود و با شكست مواجه نشويد.

در ادامه اين مقاله نكاتي را بيان كرديم كه بررسي آن ها پيش از ازدواج با مرد پولدار ضرورت دارد، در صورتي كه تصميم تان براي ازدواج جدي است سعي كنيد از مشاوره قبل از ازدواج كمك بگيريد تا در اين زمينه شما را راهنمايي كند.

ازدواج با مرد پولدار و توجه به ويژگي هاي رفتاري
در صورتي كه شرايط مالي مرد خوب باشد نبايد به ساير ويژگي ها و شرايط فرد بي توجه بود و آن ها را ناديده گرفت، طرف هر چه پولدار باشد باز هم بايد به وظايف مرد و زندگي مشتركش آگاه باشد.

براي اين كه به ساير ويژگي هاي همسر آينده تان توجه كنيد بايد تصور كنيد كه او شرايط مالي خوبي ندارد و تا شرايط مالي به تنهايي به چشم نيايد، در اين شرايط از خودتان بپرسيد كه با وجود شرايط اقتصادي پايين تر آره راضي به ازدواج با اين فرد هستيد يا نه؟

آيا در صورت نداشتن وضعيت مالي خوب، ويژگي هاي شخصيتي و رفتاري قانع كننده اي در اين فرد براي شما جذاب است و تصميم به ازدواج با او را داريد يا خير؟

توجه داشته باشيد كه شرايط مالي و موقعيت اجتماعي پايدار نمي باشد و به هر دليلي در طول زندگي تغيير مي كند، در صورتي كه دلايل كافي براي ازدواج با اين فرد نداشته باشيد در صورت كوچك ترين مشكل و تزلزلي در موقعيت مالي همسرتان با مشكلاتي مواجه خواهيد شد.

انتظارات خانواده همسر
توقعات و انتظاراتي كه خانواده همسر از عروس خود دارند، نقش بسيار مهمي در به وجود آمدن اختلافات در ميان زوجين دارد.

در صورتي كه با يك مرد پولدار ازدواج مي كنيد انتظارات و توقعات خانواده او را بايد در مورد مسائل مالي گوناگون مثل تهيه جهيزيه و موارد ديگر بسنجيد و ببينيد كه آيا مي توانيد از پس توقعات خانواده شوهرتان برآييد يا خير؟

در صورتي كه اين مسئله به درستي مورد بررسي قرار نگيرد و مديريت نشود فشار زيادي به خانواده شما وارد مي شود در نتيجه زندگي شما با مشكلاتي رو به رو مي شود و در نتيجه رضايت تان را از زندگي تحت تاثير قرار مي دهد.

منبع:كانون مشاوران ايران-ازدواج با مرد پولدار | شاهزاده اي با اسب سفيد لطفا

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۱:۵۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی