moshaverrkhob
moshaverrkhob

 

مشاوره جنسي يك نياز براي هر زن و شوهر است.

يكي از مشكلاتي كه اين روزها بسيار مهم و حائز اهميت بوده و سبب به وجود آمدن مشكلات بسيار زيادي براي خانواده‌ها و افراد مي‌شود و خانواده هاي بسيار زيادي را در معرض نابودي و فروپاشي قرار داده است مشكلات جنسي است.

كه در زمينه هاي مختلف و براي سنين مختلف بروز مي‌كند و جنسيت هاي مختلف به نوعي مي‌توانند با آن درگير شده و دچار اختلالات و مشكلات متعدد جنسي شود كه از آنجايي كه نقش اين مورد بسيار مهم و حائز اهميت است.

به عنوان يك اصل اساسي و پايه در جهت شكل گيري خانواده ها نقش دارد.

بنابراين همين مشكل مي‌تواند سبب به وجود آمدن مشكلات بسيار زياد بعدي در خانواده ‌ها شده و در صورت برطرف نشدن حتي سبب فروپاشي بسياري از خانواده‌ها مي‌شود در اين زمينه مشاوره مي ‌تواند نقش بسيار مهمي ايفا نمايد.
مشاوره جنسي در گذشته و اكنون

در گذشته هاي نه چندان دور افراد براي بيان مشكلات جنسي خود مشكلات زيادي داشته و اين كار را به خوبي انجام نمي‌ دادند و از انجام آن شرم داشتند.

اما امروزه مشاوره‌ هاي جنسي مي‌تواند نقش بسيار مهم و حائز اهميتي را در كاهش مشكلات جنسي افراد ايفا نموده و آنها را در جهت داشتن زندگي جنسي بهتر و مطلوب ‌تر و بهتر سوق دهد.

مشاور جنسي در واقع فردي است كه تلاش مي‌كند تا با شناخت دقيق فرد و مشكلات و اختلالات جنسي او بتواند راهكارهايي را جهت روانشناسي هرچه بهتر و بهبود مشكلات فرد ارائه دهد كه در واقع اين مرحله به عنوان شناخت مطرح مي شود.

در واقع مشاور جنسي به بررسي اختلالات و حالات روحي و رواني فرد و مشكلاتي در زمينه جنسي مي‌پردازد و پس از شناخت مطلوب ممكن است او را به روانشناس جهت درمان هاي رفتاري و رواني و يا حتي به روانپزشك جهت درمان دارويي ارجاع دهد.

بنابراين اين مرحله به عنوان مرحله شناخت مي ‌تواند نقش بسيار مهمي را در جهت درمان هر چه بهتر در مراحل بعدي نزد روانپزشك يا روانشناس رفته و بايستي به خوبي انجام گردد. مشاوره جنسي بايد حتما با ابعاد گوناگون و انواع اختلالات جنسي آشنا بوده تا بتواند فرد را به خوبي براي درمان و بهبود مشكلات ياري نمايد.
مشاوره جنسي
دانستني هاي علل كاهش ميل جنسي مردان و درمان
مشكلات جنسي رايج

يكي از انواع مشكلات جنسي كه بسيار رايج بوده و افراد بسيار زيادي را به مشاوره جنسي مي‌كشانند مشكل نعوظ در مردان است كه شايد بتوان آن را رايج ترين مشكل جنسي چه در ميان زنان و چه در ميان مردان دانست كه مشكلات متعددي را از نظر روحي و رواني براي زن و مرد ايجاد مي كند و البته بيشتر در سنين ميان سالي به بعد در مردان و مي دهد و در ميان مردان جوان كمتر رايج است.

يكي از دلايل اين امر را مي‌توان مشكلات و اختلالات روحي دانست.

در واقع سطح استرس اضطراب و افسردگي و نيز مشكلات خانوادگي در اين زمينه بسيار حائز اهميت بوده و سبب به وجود آمدن اين مشكل در بسياري از موارد مي‌شود كه قابل درمان اين كار را راحت تر نموده و با استفاده از درمان هاي روانشناسي و مشاوره فرد مي تواند به درمان شرايط خود بپردازد اما در مراحل حاد ممكن است اختلالات جسمي و جنسي در فرد وجود داشته باشد.

بنابراين ممكن است پزشكي يا روانپزشكي بتواند موثرتر واقع شده تا فرد را درمان نمايد و به هر حال نقش مسائل جنسي در اين ميان بسيار حائز اهميت بوده چرا كه مي‌تواند با شناختي مطلوب از فرد او را به استفاده از هر كدام از موارد ذكر شده راهنمايي و ارجاع نمايد.

    دير انزالي
    زودانزالي
    بي ميلي جنسي
    خيانت و دگرخواهي
    هم جنس گرايي
    تجاوز جنسي
    تنوع طلبي

مشكل كمبود ميل جنسي

يكي ديگر از مشكلات بسيار مهم جنسي كه همواره در مشاوره جنسي توسط زنان و مردان گفته مي شود مشكل كمبود ميل جنسي اين مشكل به حدي رايج است كه افراد بسيار زيادي را به استفاده از داروهاي غير مجاز و تبليغي سوق مي دهد و در واقع بساطي را براي استفاده كنندگان تبليغ ايران اين حوزه در زمينه هاي مختلف نموده است.

چرا كه اكثر مواردي كه به عنوان دارو در اين زمينه معرفي مي‌شوند به غير از داروهاي گياهي و مجاز صرفاً تبليغي بوده و جهت موارد تجاري مورد استفاده قرار مي گيرند و حتي در بسياري از موارد مي ‌توانند مشكلات بسيار زيادي را از نظر جسمي و جنسي براي فرد به وجود بياورد.

بنابراين استفاده از آنها حتما بايستي تحت نظر پزشك بوده و نبايد از استفاده خود سرانه از آنها به شدت پرهيز نماييد.

چرا كه در بسياري از موارد مشاهده شده است كه استفاده از آنها سبب به وجود آمدن اختلالات متعددي براي افراد شده است.
روش هاي مشاوره جنسي

از آنجايي كه بسياري از افراد در زمينه هاي ذكر شده از بيان مشكلات خود خودداري مي‌كنند و يا حتي از بيان آنها شرم دارند و خجالت مي كشند انواع مشاوره هاي گوناگون مي تواند راهكاري مناسب براي كاهش اين دغدغه افراد باشد.

مثلاً مشاوره هاي تلفني كه فرد در آنها حضور رودررو ندارد مي تواند يك راهكار مناسب براي افرادي باشد كه از بيان اين مشكلات شرم دارد و به راحتي در اين راه افراد مي توانند با استفاده از مشاوره تلفني با مشاور جنسي خود در ارتباط بوده و مشكلات خود را با او در ميان بگذارد.

البته قطعاً در اين راه به دليل اينكه حضور رو در رو و چهره به چهره صورت نمي گيرد در نتيجه ممكن است روانشناس و مشاور به شناخت كمتري از حالات و وضعيت هاي روحي و آني فرد دست يافته و طبيعتاً شناخته كمتر مي تواند سبب درمان نامطلوب تر براي فرد شود.

پس بايستي تا حد امكان سعي نمود كه از مشاوره هاي حضوري در اين زمينه استفاده كرد.
مشاوره جنسي تلفني با سكستراپ

همچنين مشاوره جنسي تلفني و مشاوره با سكستراپ و يا سايت مركز مشاوره ما مي‌تواند به اين افراد به عنوان راهكاري مناسب پيشنهاد گردد كه همانطور كه ذكر كرديم استفاده از راه حضوري مي‌توانند نتايج بهتري را به دنبال داشته باشد.

اما اگر به هر دليلي امكان استفاده از مشاوره حضوري در اين زمينه ها براي شما وجود ندارد به راحتي مي توانيد از طريق تلفني و يا آنلاين و سايت ما به مشورت با مشاور خانواده مورد نظر خود مبادرت ورزيده و مشكلات خود را در اين زمينه يكي پس از ديگري حل نماييد.

بايستي اين نكته را دوباره ذكر كنيم كه در صورت حل نكردن اين مشكلات، مشكلات بعدي مي‌تواند براي شما به وجود بيايد.

بسياري از افرادي كه مراجعه مي‌كنند يا از طريق تلفني و آنلاين با مشاوران در ارتباط هستند مشكلاتي را ذكر مي‌كنند كه از نظر آنها بسيار مهم و بزرگ و غير قابل حل است.

اما در واقع اين مشكلات عمده روحي و رواني مي باشند و فرد پس از بررسي دقيق خود مي‌تواند با ريشه‌يابي مشكل اصلي به راحتي اقدام به درمان و حل ان ها نموده و مشكلات جنسي كه ناشي از آن مشكل اصلي را به خوبي و به راحتي درمان نمايد.

بنابراين ريشه يابي و شناخت دقيق وضعيت روحي و رواني و اختلالات ذهني و روحي رواني فرد مي‌تواند در اين زمينه بسيار مهم و حائز اهميت باشد و پيش از آنكه فرد از دارو براي درمان مشكلات خود استفاده كند شناخت مناسب مي ‌تواند سبب شود كه نيازي به استفاده از دارو نباشد و فرد تنها با بهبود شرايط و حالات روحي و رواني خود به درمان اختلالات جنسي خود اقدام نمايد.

مثلا استرس و اضطراب يكي از دشمنان اصلي و مصوبه به وجود آمدن مشكلات متعدد جنسي براي افراد و خانواده ها هستند كه افراد زيادي از اين موضوع مطلع نيستند.

بنابراين شناخت عوامل اضطراب و استرس مي‌تواند سبب اين شود كه افراد به راحتي اين مشكلات را از پيش رو بردارند و به تبع سبب بهبود شرايط جنسي خود شود تا بتوانند آينده اي بهتر را از اين لحاظ براي خود و همسر خود و يا شريك جنسي خود رقم زده و مشكلات خود را در اين زمينه حل نمايند.

منبع :مشاوره جنسي- مشاورانه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۳:۵۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی