moshaverrkhob
moshaverrkhob

ازدواج آسان واقعا شدني است؟ ( چند راهكار عملي)

آيا ازدواج آسان امكان پذير است؟ چگونه مي توانيم ازدواج آسان و ساده اي داشته باشيم؟ اين سوال براي بسياري از جوانان كه تصميم به ازدواج دارند پيش مي آيد، با توجه به شرايط فعلي جامعه و مواجه شدن جوانان با مشكلات اقتصادي و اجتماعي بسيار زياد، پاسخ به اين سوال دشوار مي باشد.

با آگاهي از راهكارهاي موثر و كمك گرفتن از روانشناس مي توانيد ازدواج آسان و موفقي داشته باشيد، در صورتي كه شما به دنبال ازدواج آسان هستيد و براي ازدواج آسان با دغدغه هاي كمتر با سوالات و چالش هاي رو به رو مي شويد بهتر است اين مقاله را تا انتها مورد مطالعه قرار دهيد.

ازدواج آسان به چه معناست و چه راهكارهايي دارد
مسلما تعريف ازدواج آسان از فردي به فرد ديگر متفاوت مي باشد، افراد بر اساس شرايط اقتصادي، خانوادگي و اجتماعي شان براي ازدواج برنامه ريزي و اقدام مي كنند بنابراين تعريف ازدواج آسان بر اساس وضعيت دو خانواده مشخص مي شود.

به طور كلي منظور از ازدواج آسان اين است كه در مسائل مالي و اجرايي ازدواج سختگيري نشود و روند ازدواج با سهل گيري و به آساني پيش رود و موانع ازدواج تا حد امكان كاهش يابد و هم چنين افراد موثر در خانواده ها سنگ اندازي نكنند.

براي اين كه در ازدواج مشكلات كمتري داشته باشيد و ازدواج شما به صورت آسان برگزار شود بايد در اين زمينه آگاهي تان را افزايش دهيد در ادامه اين مقاله راهكارهاي عمومي كه توسط متخصص توصيه مي شود را بيان مي كنيم:

آيا براي ازدواج آماده ايد؟
در قدم اول براي اين كه تصميم به ازدواج بگيريد و بتوانيد مسير ازدواج را با سهولت و آساني طي كنيد بايد آمادگي لازم را در خودتان ايجاد كنيد و با آگاهي كامل تصميم به ازدواج بگيريد و بي گدار به آب نزنيد، در واقع براي آغاز يك زندگي مشترك، داشتن آمادگي روحي و رواني فاكتور اساسي مي باشد كه شما بايد در تصميم گيري براي ازدواج به آن توجه داشته باشيد.

هم چنين مواردي مانند تقويت روحيه مسئوليت پذيري، صبر و تعهد و انعطاف پذيري رواني از جمله مواردي مي باشد كه به شما كمك مي كند آمادگي روحي تان را افزايش دهيد و هم چنين در برابر مشكلات و سختي هاي پيش رو به شما كمك مي كند.

مديريت روحيه ولخرجي و تجمل گرايي
برگزاري مراسمي باشكوه، خريد گران قيمت ترين جواهرات و زندگي در خانه اي با لوازمي لوكس براي همه افراد خوشايند مي باشد اما براي اين كه زندگي موفقي داشته باشيد بايد لذت هاي خودتان را به تعويق بيندازيد و آن ها را به درستي مديريت كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه مديريت خواسته هايتان به اين معني نمي باشد كه از همه علايق خود بگذريد تا ازدواج كنيد بلكه بايد حد متوسط را رعايت كنيد و دخل و خرجتان را بسنجيد و با توجه به آن خرج تان، علايق و روحيه تجمل گرايي تان را مديريت كنيد و براي رسيدن به زندگي ايده آل با صبوري تلاش كرده و براي آن وقت بگذاريد.

در صورتي كه از تمام خواسته هايتان بگذريد در آينده بر روي كيفيت و سطح رضايت شما اثر مي گذارد و به زندگي تان آسيب وارد مي شود.

هم چنين اگر در ابتداي زندگي توقع داشته باشيد كه همه شرايط زندگي تان در بهترين و ايده آل ترين حالت ممكن باشد در اين صورت به شما آسيب بسياري وارد مي شود و احساس نارضايتي بيشتري خواهيد داشت بنابراين اين مسائل را بايد همان ابتداي زندگي با خودتان حل كنيد و از خودتان بپرسيد براي اين كه بهترين زندگي را براي خودتان بسازيد بايد چكار كنيد؟ راه هايي كه باعث بهتر شدن زندگي تان مي شود را بشناسيد و با همسر آينده تان راجع به زندگي ايده آل به اتفاق نظر برسيد و با يكديگر براي رسيدن به اين زندگي تلاش كنيد.

منبع:كانون مشاوران ايران-ازدواج آسان واقعا شدني است؟ ( چند راهكار عملي)

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۵:۴۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی