moshaverrkhob
moshaverrkhob

سوالات سلامت جسمي در ازدواج به منظور آشنايي با سلامت جسمي و شناخت بيماري هاي همسر آيندتان است. زيرا سلامت و يا بيماري هر يك تاثير زيادي در روابط شما دارد. گرايشات و تمايلات شما به همسرتان چيزي است كه او را از يك دوست ساده متمايز مي كند و به همسر و شريك احساسي تان تبديل مي كند.

هرگز نبايد به رابطه جنسي خود و همسرتان به چشم سرگرمي يا عمل اجباري نگاه كنيد، بلكه بايد آن را كاري با معني بدانيد و به ديده احترام به آن نگاه كنيد.

سوالات سلامت جسمي خواستگار
مركز مشاوره ستاره زندگي: هر يك از زوجين بايد افكار، احساسات و تمايلات خود را به همسرش بگويند و هرگز نبايد منتظر بمانند تا همسرشان كشف كند كه چه چيزهايي براي آن ها لذت بخش هستند و از چه كارها و حركاتي لذت چنداني نمي برند.

صميميت و پايداري در رابطه مستلزم گذشت زمان است.

اين نوع صميميت در سطوح و به شكل هاي مختلفي به دست مي آيد و ممكن است به شكل جنسي يا به شكل هاي ديگري مانند حمايت كردن و تسلي بخشيدن باشد. اين نوع صميميت از زوجي به زوج ديگر متفاوت است.

هرگز نيروي نهفته در كارهاي كوچكي كه براي همسرتان مي كنيد را فراموش نكنيد.


سوالات سلامت جسمي در ازدواج
صحبت در مورد مسائل فيزيكي و جسماني
تحقيقات مختلف نشان داده است كه طول عمر افراد متأهل نسبت به افراد مجرد بيش تر است. يكي از دلايل طول عمر افراد متأهل آن است كه متأهل ها از مراقبت و نگهداري بيش تري نسبت به افراد مجرد برخوردار هستند.

زن و شوهر زودتر از هر فرد ديگري حتي دكتر متوجه تغييرات فيزيكي در همسرشان مي شوند.

عشق، محبت نوازش و توجه بين زن و شوهر نيرويي التيام بخش و شفا دهنده است.

منبع:كانون مشاوران ايران-سوالات سلامت جسمي در ازدواج

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۹:۰۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی