moshaverrkhob
moshaverrkhob

پنج باور اشتباه درباره عشق چيست؟

ما انسان ها درمورد عشق و داستان هاي عاشقانه باورهاي نادرستي داريم و اين باورها باعث مي شوند ما در زندگي خود انتخاب درستي نداشته باشيم و هوشمندانه انتخاب نكنيم.

اين باورهاي غلط و رفتارهاي نادرست باعث خواهد شد كه علائم و نشانه هاي غلطي درباره ازدواج در ما به وجود آيد و اين باورها ممكن است به دليل تماشاي فيلم ها عاشقانه، كتاب هاي و رمان هاي عاشقانه و نداشتن اطلاعات كافي در مورد عشق باشد و اين كه فرد آموزش هاي كافي در مورد عشق نداشته است.

بسياري از افراد بر اساس همين باورهاي اشتباه ازدواج مي كنند و ممكن است در ازدواج با مشكلاتي رو به رو شوند كه منجر به طلاق و جدايي شود.

اين باورها اشتباه شامل موارد زير مي باشد كه در زير مورد بررسي قرار مي دهيم:

عشق واقعي مشكلات را از بين مي برد !
بسياري از افراد وقتي عاشق مي شوند چشم خود را بر روي ويژگي هاي منفي فرد مي بندد و اعتقاد دارند كه اگر آن ها واقعا عاشق يكديگر باشند در اين صورت به راحتي مي توانند با مشكلات كنار بيايند و خوشبخت خواهند شد.

آن ها هنگامي كه عاشق مي شوند به خاطر عشق بسياري كه دارند خيلي از مشكلات را ناديده مي گيرند چون مي گويند ما عاشق يكديگر هستيم و اين مشكلات مهم نمي باشد. برخي از اين مشكلات عبارت اند از:

مصرف مواد مخدر و مشروبات الكلي
بيكار بودن و نداشتن شغل
خلق و خوي بد و بي ثبات
ناتواني در بيان احساسات
مشكل داشتن با خانواده
فراموش نكردن نامزد و ارتباط قبلي
اختلاف سن زياد
فاصله دور ازهم
اختلاف مذهبي
نداشتن جاذبه جنسي
و موارد ديگر
عشق – تعهد و تفاهم
اما اين مشكلات در آينده ممكن است تعارض ها و اختلاف هاي بسياري براي افراد به وجود آورد و اختلافاتي در زندگي مشترك آن ها به وجود آورد كه ازدواج درست و موفقي نداشته باشند، آن ها بايد قبل از ازدواج اين مسائل را بررسي كنند تا با انتخاب درست زندگي موفقي داشته باشند.

در بعضي از روابط و زندگي مشترك هيچ گونه محبتي وجود ندارد و فرد مي گويد اگر به او محبت كند شايد بتوانم او را تغيير دهم و به خوبي زندگي خود را ادامه دهم.

بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه وجود عشق تنها در زندگي لازم نيست و فرد بايد علاوه بر عشق بايد تعهد و تفاهم نيز داشته باشد تا بتواند زندگي عاشقانه و موفقي براي خود به وجود آورد.

منبع:كانون مشاوران ايران-پنج باور اشتباه درباره عشق چيست؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۶:۵۵ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی