moshaverrkhob
moshaverrkhob

آيا رابطه شما به ازدواج ختم مي شود؟ روابط نامناسب براي ازدواج باعث صدمات و هدر دادن زمان و انرژي مي شود و جز افسوس، پيامدهاي ديگري را به همراه خواهد داشت. در اين مقاله به بررسي اين روابط پرداخته مي شود.

امروزه برخي از روابط به اشتباه به عنوان عشق شناخته مي شوند اما توجه داشته باشيد كه هر رابطه اي براي ازدواج مناسب نمي باشد و ازدواج ناموفق آسيب هايي را به همراه دارد كه تا مدت ها گريبان گير افراد خواهد شد هر كدام از افراد براي ازدواج شان معيارهايي دارند و بر اساس معيارها، وارد رابطه مي شوند اما گاهي اوقات اين روابط پايه و اساس نامناسبي دارد.

مشاوره قبل از ازدواج بسيار توصيه مي شود زيرا باعث شناسايي افراد نامناسب براي ازدواج و هم چنين جلوگيري از عميق شدن روابطي كه احتمال جدايي و طلاق در زندگي مشترك مي شود، در ادامه اين مقاله به بررسي مهم ترين روابط نامناسب مي پردازيم تا در اين خصوص اطلاعات شما افزايش يابد.

چه روابطي براي ازدواج مناسب نيست؟
روابطي كه براي ازدواج مناسب نيستند شرايط را از لحاظ بعد عاطفي و رواني دشوارتر مي سازد و تصميم گيري منطقي را براي فرد سخت تر و غيرممكن مي كند، از طرفي اين روابط زود و سريع حيات زندگي زناشويي را تهديد مي كند در ادامه اين مقاله به برخي از مهم ترين روابطي كه براي ازدواج مناسب نيستند مي پردازيم و آن ها را مورد بررسي قرار مي دهيم:

1. روابطي كه براي ازدواج مناسب نيست، عشق يكطرفه
يكي از روابط نامناسب براي ازدواج رابطه اي مي باشد كه شما عاشق طرف مقابل تان مي باشيد اما او زياد علاقه اي به اين رابطه ندارد و شور و شوقي نشان نمي دهد و از نديدنتان بي قرار نمي شود، شايد شما فكر كنيد كه عشق شما براي ازدواج كافي مي باشد اما توجه داشته باشيد كه عشق و محبت يك طرفه كافي نيست و باعث مي شود روابط در زندگي مشترك از تعادل خارج شود و افرادي كه اصرار به عشق يك طرفه دارند به طور معمول به خاطر آسيب هايي است كه در دوران كودكي به آن ها وارد شده است.

به طور مثال در دوران كودكي عشق و محبتي را دريافت نكرده اند و ناخودآگاه شان در جستجوي عشق و دوست داشته شدن مي باشد.

2. روابطي كه براي ازدواج مناسب نيست، تظاهر به عشق
در اين رابطه طرف مقابل بيشتر به شما عشق مي ورزد و در اين شرايط شما تظاهر به عشق و ابراز علاقه مي كنيد اما از دورن خود خبر داريد كه نگرش شما به رابطه تان عشق نمي باشد و تنها يك تظاهر است، در اين شرايط رابطه تان از مسير و تعادل درست خارج مي شود.

توجه داشته باشيد كه عشق لازمه يك زندگي مشترك مي باشد و در صورتي كه بدون علاقه ازدواج كنيد هم خودتان اذيت خواهيد شد و هم طرف مقابل تان دچار آسيب روحي مي شود.

منبع:كانون مشاوران ايران-آيا رابطه شما به ازدواج ختم مي شود؟ | چه روابطي براي ازدواج مناسب نيستند

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۸:۲۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی