moshaverrkhob
moshaverrkhob

خيانت زنان به همسرشان به چه دليلي مي باشد؟ خيانت يكي از مخرب ترين عوامل در تخريب روابط زناشويي مي باشد كه در بسياري از موارد به خيانت ختم مي شود، خيانت به معني برقراري رابطه عاطفي و يا جنسي به صورت موازي مي باشد، خيانت از هر مدل و شكلي كه باشد به ارتباط عاطفي آسيب مي زند.

زماني كه مشخص شود فرد در ارتباط عاطفي دچار خيانت شده است نسبت به فرد احساس غير قابل اعتماد بودن به وجود مي آيد و به طور معمول در ساير ارتباطات نيز طرد مي شود، افراد به دلايل مختلفي خيانت مي كنند ولي هيچ عذري براي خيانت قابل پذيرش نيست و بسياري از دلايل حتي براي خود فرد نيز قانع كننده نمي باشند.

بيان كردن خواسته ها و توانايي حل مسئله و مشكلات به صورت ريشه اي نقش بسيار مهمي در پيشگيري از بروز خيانت دارد در ادامه اين مقاله به بررسي دلايل و راه هاي جلوگيري از خيانت زنان مي پردازيم.

چرا زنان به همسرشان خيانت مي كنند؟
به دلايل مختلف بسياري از افراد مردان را خيانت كار تر از زنان مي دانند، اما اين امر درست نمي باشد و خيانت زنان نيز شيوع زيادي دارد. از جمله عواملي كه باعث خيانت زنان به همسرشان مي شود مي توان به موارد زير اشاره نمود:

1. علل خيانت زنان، روابط عاطفي نامناسب
زناني كه به همسرشان خيانت مي كنند دليل خيانت آن ها بيشتر از بعد رواني و عاطفي داراي اهميت مي باشد در برخي از اوقات زن در روابط خود با همسرش احساس كمبود مي كند و از اين كه همسرش به او محبت و توجه نمي كند شاكي مي شود و به طور معمول احساس طرد شدن و بي توجهي باعث مي شود تا زنان تمايلي به ارتباط با مردان ديگر داشته باشند و با فرد ديگري ارتباط برقرار كنند.

2. علل خيانت زنان، ويژگي ها يا اختلالات شخصيتي
بسياري از افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي و يا در موارد شديد تر اختلالات شخصيتي هستند و اين افراد به خاطر داشتن اختلالات شخصيتي احتمال شروع روابط فرازناشويي در آن ها بسيار بيشتر مي باشد، افرادي كه داراي ويژگي هاي شخصيتي خودشيفته، نمايشي و مرزي كه تمايل بيشتري براي جلب توجه دارند و گاهي به دليل تكانه هاي جنسي بالا، اطرافيان را به طرف آن ها جلب مي كند.

منبع:كانون مشاوران ايران-7 علت خيانت زنان كه بايد بدانيد +راه هاي پيشگيري

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۶:۰۸ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی