moshaverrkhob
moshaverrkhob

تاثير كرونا بر جنين

امروزه كرونا به يك نگراني گسترده تبديل شده و ترس و نگراني هاي زيادي را با خود به جامعه آورده است. نكته اي كه بايد در مورد اين بيماري در نظر گرفت اين است كه كرونا سن، جنسيت و قوميت نمي شناسد و درجوامع بشري بي وقفه در حال پيشروي مي باشد.

در ميان افراد جامعه چهار گروه در معرض خطر بيشتري قرار دارد و در مقابل كرونا آسيب پذيرتر خواهند بود آن گروه ها عبارت اند از :

كودكان، سالمندان، بيماران و زنان باردار
به نظر مي رسد كه اين افراد ضعيف تر مي باشند و ممكن است در معرض خطر بيشتري قرار بگيرند. در مورد گروه چهارم كه زنان باردار مي باشند نگراني ها دو چندان مي باشد، زيرا در اين گروه علاوه بر مادر، جنين نيز در خطر قرار مي گيرد.

اينكه مادر يك بيماري خطرناكي را به جنين منتقل دهد بسيار استرس زا و اضطراب آور مي باشد، بنابراين لازم است در مورد اثرات بيماري كرونا بر نوزاد و جنين اطلاعاتي را به درستي به دست آوريد.

به اين منظور توصيه مي شود تا اين مقاله (تاثير كرونا بر جنين) را مورد مطالعه قرار دهيد تا اطلاعاتي را در اين مورد كسب كنيد.

تاثير كرونا بر جنين و مادر باردار و پيشگيري از آن
زنان در دوران بارداري بخشي از ويتامين ها و مواد معدني موجود در بدن شان توسط جنيني كه در شكم دارند جذب مي شود و جنين از اين مواد تغذيه مي كند و به همين دليل بدن زن ضعيف تر مي شود.

همچنين بسته به ماه بارداري زن باردار ممكن است درد هاي حاملگي و احتمالا بي خوابي هايي را تجربه كند كه باعث مي شود بدنش ضعيف تر شده و نسبت به بيماري ها آسيب پذير گردد.

بيماري كرونا از بقيه بيماري ها مستثني نمي باشد و زن باردار نسبت به هم سن و سالان غير باردارش بيشتر در معرض خطر ابتلا به كرونا مي باشد.

بر اساس نتايج، آن طور به نظر مي رسد كه زنان بارداري كه قدري مسن تر، داراي اضافه وزن و يا بيماري هاي قلبي، فشار خون و ديابت هستند بيشتر در معرض آسيب ها قرار مي گيرند.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-تاثير كرونا بر جنين

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۳:۰۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی