moshaverrkhob
moshaverrkhob

عصبانيت در بارداري

آيا در دوران بارداري بي حوصله هستيد و صبر و تحمل شما كم شده است؟ آيا در دوران بارداري مدام با همسر خود جرو بحث مي كنيد؟ آيا نگران هستيد عصبانيت شما بر روي جنين تاثير منفي بگذارد؟

دوره بارداري دوره اي بسيار خاص و حساس مي باشد و زنان در آن دوره احساسات و هيجانات خاصي دارند بنابراين زوجين بايد با يكديگر همكاري لازم را داشته باشند و مراقب يكديگر باشند.

در اين دوره زنان احساسات و هيجانات مختلفي مانند خشم، اضطراب و افسردگي را تجربه مي كنند، كه هر كدام از اين احساسات بر يكديگر تاثير مي گذارد و به يكديگر مرتبط مي باشد.

در دوران بارداري عصبانيت امري بسيار طبيعي مي باشد و عواقب و آسيب هايي را به همراه دارد، زنان در دوران بارداري تحمل و صبرشان كم شده و مدام با همسرشان جرو بحث مي كنند. اين امر رابطه زندگي زناشويي را به خطر مي اندازند.

گاهي اوقات زنان احساس مي كنند كه از طرف همسرشان درك نمي شوند و به همين دليل صبر و تحمل آن ها كم شده و پرخاشگر مي شوند.

همه اين عوامل مي تواند دوران بارداري را براي زنان بسيار سخت و دشوار كند و زنان بايد مهارت هاي كنترل خشم را بياموزند تا بتوانند به درستي آن ها را به كار گيرند.

در اين مقاله در مورد اين كه چرا زنان در دوران بارداري عصباني مي شوند و دليل عصبانيت چيست، تاثير آن بر روي جنين و راه حل هايي كه براي كنترل عصبانيت در نظر گرفته مي شود ارائه مي دهيم.

عصبانيت در بارداري – چرا زنان در دوران بارداري عصباني مي شوند؟
عصبانيت در دوران بارداري يك امر طبيعي مي باشد ولي گاهي اوقات اين عصبانيت آسيب هايي به خانواده ميزند و جو خانواده را متشنج مي كند و براي افراد خانواده سخت خواهد بود كه اين جو را تحمل كنند بنابراين زوجين بايد تحمل و صبر بالايي داشته باشند و يكديگر را درك كنند.

در سه ماهه اول و آخر دوران بارداري تغييرات خلقي و عصبانيت بيشترمي باشد و در سه ماهه دوم اين ميزان كمتر خواهد بود و خلق مادر بالاتر بهتر خواهد بود.

در اين جا برخي از دلايلي كه باعث مي شود زن در دوران حاملگي پرخاشگر شود را بيان مي كنيم.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-عصبانيت در بارداري

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۲:۵۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی