moshaverrkhob
moshaverrkhob

نياز به ازدواج اهميت ندارد؟ ازدواج يك سنت ديرينه است كه بسيار مهم و سرنوشت ساز مي باشد، يكي از تصميماتي كه در زندگي فرد بسيار مهم است تصميم به ازدواج و انتخاب همسر مي باشد.

افراد براي اين كه ازدواج موفق و خوبي داشته باشند بايد قبل از ازدواج دلايل خود را به خوبي بشناسند و پس از بررسي اين دلايل براي ازدواج تصميم بگيرند.

براي آن كه شريك زندگي مناسبي را براي خود انتخاب كنيد، بايد دلايل خود را براي ازدواج بدانيد و آن ها را بررسي كنيد و ويژگي هاي طرف مقابل تان بررسي كنيد، در اين صورت مي توانيد براي ازدواج و تشكيل خانواده تصميم بگيريد، شما با آمادگي كامل و با شناخت دقيق مي توانيد براي ازدواج اقدام كنيد.

اگر به صورت عجولانه و بدون هيچ پيش زمينه اي شريك زندگي را انتخاب كنيد مشكلاتي براي شما به وجود مي آيد.

ازدواج كانوني است كه براي رفع نياز هاي اساسي زنان و مردان صورت مي گيرد، ازدواج يكي از مهم ترين و سرنوشت سازترين قدمي است كه فرد در زندگي انجام مي دهد و اگر انتخاب درستي داشته باشد، زندگي فرد مي تواند در جهت مثبت عوض شود و او را به سعادت و كمال برساند و علاوه بر آن باعث رشد فردي و اخلاقي فرد مي شود.

گاهي اوقات فرد ممكن است ازدواج ناموفقي داشته باشد كه در اين صورت تاثيرات مخربي بر روي شخصيت او ايجاد مي شود و فرد دچار غم، پرخاشگري و افسردگي مي شود و به طور كلي شكست در ازدواج تمام زندگي فرد را مختل مي كند.

نيازهاي به ازدواج و تشكيل خانواده
زماني كه فرد به سن ازدواج و تشكيل خانواده رسيد بايد شريك زندگي براي خود تعيين كند، انتخاب شريك زندگي چه براي مرد يا زن يك انتخاب بسيار مهم و اساسي مي باشد، زيرا شريك زندگي سرنوشت انسان را مي سازد و همراه خوبي در زندگي مي باشد.

گاهي فرد به ازدواج به طور جدي توجه نمي كند و معيار هاي خاصي براي ازدواج ندارد يا به معيار هايش توجه نمي كند و چشم و گوش بسته تصميم به ازدواج مي گيرد.

همچنين گاهي افراد معيار هاي خاصي دارد اما آن ها را با ويژگي هاي طرف مقابل بررسي نمي كند و نمي تواند به شناخت برسد، و همين عوامل باعث مي شود تا فرد در زندگي دچار شكست شده و طلاق بگيرد و به مي توان از آن به عنوان علل عمده طلاق ياد كرد.

ازدواج موفق تاثيرات مثبتي بر روي زندگي مشترك مي گذارد و باعث آرامش بخشيدن به زوجين، دور نگه داشتن آن ها از خطر و موانعي براي رفتار خطرناك مي باشد.

افراد بايد اين نكته را در نظر بگيرند كه زندگي شان تحت تاثير ۵ خواسته و نياز هاي اساسي مي باشد كه عبارت اند از : دوست داشته شدن، جاودانگي، استقلال، نيرومندي و سرگرمي

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-نياز به ازدواج و جواناني كه خودكشي عشقي مي كنند

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۴:۳۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی