moshaverrkhob moshaverrkhob
|
رابطه كاري و داشتن روحيه تيمي اهميت زيادي در پيشرفت شعلي شما خواهد داشت. شما بايد بلد باشيد چگونه با همكاران خود رابطه برقرار كنيد و در ادامه به روش هايي خواهيم پرداخت كه اين نوع رابطه را به شما ياد مي دهد. رابطه كاري چيست؟ البته مسلم است روابطي كه با همكاران خود برقرار مي كنيد به اندازه روابطي كه با خانواده خود داريد صميمي نخواهد بود, اما اهميت خاص خود را دارد. شما در هر صورت بايد مهارت برقراري ارتباط موثر در امر تجارت را ياد بگيريد حتي اگر به صورت فريلنسر كار كنيد بايد با افراد مختلف ارتباط برقرار كنيد. دليل اهميت برقراري رابطه كاري ۲_ بهتر شدن روحيه ي كاركنان: وقتي همه كارمندان به همين روال كار كنند محيط كاري بهتر و شادتري خواهند داشت. ۳_بالارفتن راندمان كاري كارمندان : ۴_رضايت مندي شغلي : وقتي با همكاران خود رابطه اي صميمانه برقرار كنيد وقتي را براي كشمكش و جدال با همكاران تلف نخواهيد كرد. پس در واقع تمركز خود را در جهت از بين بردن نقاط ضعف خود و بهبود نقاط قوت مي گذاريد. روش هاي برقراري ارتباط با همكاران در محيط كاري اگر حس مي كنيد همكار يا رييستان در زندگي شخصي خود با چالشي روبرو شده است و تمايل دارد مشكلات خود را با شما در ميان بگذارد بهتر است با حوصله به حرف هاي او گوش دهيد و با زبان بدن خود به او بفهمانيد در حال همدردي با او هستيد. ۲_قابل اعتماد باشيد : ۳_از شايعات دور بشويد، تكنيك هاي مهم ارتباطي در محيط كار سعي كنيد از خصوصيات مثبت همكار خود در جمعها بگوييد. با اين كار فرهنگ قدرداني را در آن محيط پرورش ميدهيد و همه اعضا ميكوشند تا از آنها به نيكي نام برده شود .
منبع:كانون مشاوران ايران-رابطه كاري | ۱۱ روش براي ارتباط بهتر با همكاران در محيط كاري
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |