moshaverrkhob
moshaverrkhob

خواسته هاي مردان در دوران نامزدي مي تواند به شما كمك كند كه همسر خود را وابسته سازيد و رابطه سالم و موفقي را پايه ريزي كنيد.

دو نفر ممكن است پيش از ازدواج، نامزد كنند .نامزدي ممكن است به دوره پس يا پيش از عقد گفته شود كه در آن زوجين به شناخت بيش تر از يكديگر مي رسند.

بنابراين دوران نامزدي يا در قالب صيغه محرميت و يا در قالب عقد است. در صورتي كه صيغه محرميت ميان زوجين خوانده شود توصيه مي شود از رابطه جنسي خودداري كنيد و تنها به شناخت بيش تر نسبت به يكديگر بپردازيد و به ياد داشته باشيد كه شناخت در اين زمان بيش ترين اهميت را در كيفيت رابطه شما خواهد داشت.

آيين خواستگاري در ايران يك سنت قديمي مي باشد كه از چند صد سال پيش رواج داشته است. در گذشته معمول بود كه شوهر آينده با پدر عروس در مورد شرايط ازدواج مذاكره مي كردند و شناخت زوجين نسبت به يكديگر بسيار كم بود به طوري كه پس از ازدواج مي توانستند يكديگر را ببينند! و با هم گفت و گو كنند.

نامزدي چيست؟
نامزدي اعلام رسمي قصد ازدواج است. با قبول پيشنهاد ازدواج از طرف دختر شكل مي گيرد و هر دو طرف با پوشيدن حلقه و گرفتن مراسم جشن به ديگران نشان مي دهند كه به يكديگر متعهد شده اند.
بيش از 80 درصد از زوج ها در عرض يك سال پس از نامزدي عروسي خود را جشن مي گيرند، بنابراين مي توان گفت نامزدي مقدمه عروسي مي باشد.

اينكه خانواده زوج جشن نامزدي ترتيب مي دهند يا نه، اغلب به پيشينه فرهنگي آن ها بستگي دارد. در كشورهايي مانند هند، تركيه و ايران جشن هاي بعد از نامزدي سنت مهمي مي باشد.


خواسته هاي مردان در دوران نامزدي
خواسته هاي مردان در دوران نامزدي
1. مرد شما مي خواهد مورد تمجيد و تاييد قرار گيرد.
اين كار مي تواند به سادگي يك جمله باشد مثلا به او بگوييد «عزيزم، خيلي ممنون كه شام امشب را درست كردي.»
به عنوان مثال، دفعه بعد كه شما را در آغوش مي گيرد، در گوش او زمزمه كنيد «عزيزم، آيا مي دانستي كه بهترين بغل هاي دنيا مال توست؟» اين را به خاطر داشته باشيد كه احساس مرد در زير تمجيد و تشويق شما گسترش مي يابد.

2. ميل به خانه و فرزندان
ميل زن به خانه و فرزند به مرور زمان براي مردان جذابيت كمتري پيدا كرده است. مردان به مرور به زناني كه اهميت بيش تري براي خانه و فضاي آن دارند احترام و عشق بيش تري قائل شده اند.

3. رابطه جنسي
همان طور كه گفته شد به زوجين توصيه مي شود كه پيش از عقد از رابطه جنسي خودداري كنند. به طور كلي دوره نامزدي بيش تر براي آشنايي باخلق و خو و ويژگي هاي يكديگر مي باشد.
البته ممكن است همسر آينده شما خواسته هايي داشته باشد كه از نظر خودش منطقي و از نظر شما زودهنگام مي باشد در اين شرايط بهترين كار اين است كه از مشاور به صورت تلفني يا حضوري كمك بگيريد تا در آينده از تصميم خود پشيمان نشويد.

4. اخلاق خوب
مردان براي اخلاق خوب و صميمت همسر خود ارزش زيادي قائل هستند سعي كنيد در مراسم ها بيش تر لبخند بزنيد و كم تر اخم كنيد يا با ديگران بحث كنيد.

5. اعتماد
وقتي از روشي كه او وظايفش را انجام مي دهد انتقاد مي كنيد، احساس مي كند به او اعتماد نداريد كه واقعاً شما را تامين كند. اما با اجازه دادن به او براي انجام وظيفه به تنهايي، نشان مي‌دهيد كه به توانايي‌هاي او ايمان داريد. اين كار پيام خاصي براي همسر شما به همراه دارد و به او نشان مي دهد كه براي ادامه مسير فرد مناسبي را انتخاب كرده است.

6. احترام
احترام در چيزهاي كوچك نمايان مي شود. در نحوه گوش دادن به يكديگر، حضور به موقع و حفظ توافقات مشخص مي شود.
وقتي به تفاوت‌هاي يكديگر احترام بگذاريد (اين كه چيزهاي يكساني را دوست نداريد يا هميشه نظرات يكساني نداريد) متوجه مي‌شويد كه در يك رابطه محترمانه قرار داريد.
احترام همچنين به اين معني است كه با يكديگر مهربان باشيد.
چه راه هايي وجود دارد كه مي توانيد به مرد خود احترام بگذاريد؟
به ياد داشته باشيد كه به حرف هاي او خوب گوش بدهيد، در هنگام بحث منطقي باشيد، به خواسته هاي او توجه كنيد و به ياد داشته باشيد كه هردو بايد براي بهبود رابطه خود تلاش كنيد.

7. نشان دادن عشق
توانايي ابراز عشق و علاقه باعث مي شود كه رابطه شما روز به روز بهتر شود. همسر شما انتظار دارد كه بهترين و نزديك ترين فرد به شما باشد و بتواند بدون هيچ مانعي و كاري عشق شما را دريافت كند، توجه و تعريف ما از همسرتان مي تواند باعث پيشرفت و نزديكي شما به يكديگر شود
حتما به او نشان دهيد كه ارزش كارهاي او را مي دانيد. مردها دوست دارند كه با كلام از آن ها تشكر كنيد. اگر كادويي دريافت مي كنيد حتما ذوق خود را نشان دهيد اين باعث مي شود كه همسرتان دوباره براي شما هديه بخرد.

8. غرغر نكنيد
يكي از چيزهايي كه مردان را به شدت عصباني مي كند غرغر كردن زن ها مي باشد. سعي كنيد در تصميم گيري ها منطقي بوده و به جاي غر زدن راه حل براي مشكلات پيش آمده ارائه دهيد. غرغر كردن به همسرتان نشان مي دهد كه شما به بلوغ كافي نرسيده ايد و نمي توانيد هيجانات خود را كنترل كنيد.

به طور مثال اگر همسرتان دير مي رسد غرغر نكنيد و به او نگوييد « چقدر دير اومدي، چرا هرچي زنگ ميزنم جواب نميدي، خريدم كه انجام ندادي…» اين كار باعث مي شود علاوه بر اين كه شما از چشمش مي افتيد ديگر علاقه اي هم نداشته باشد كه به خانه يا نزد شما بيايد.

9.نشان دهيد كه او را مرد زندگي مي دانيد
با كارهاي خود نشان دهيد كه در كنار او احساس اطمينان داريد زيرا او را مرد مي دانيد و مي توانيد به او اعتماد كامل داشته باشيد.

اگر دوست دارد هميشه پول رستوران را پرداخت كند بيش از تعارف پيش نرويد به جاي آن مي توانيد بليط سينما تهيه كنيد يا در جايي ديگر جبران كنيد.

منبع:كانون مشاوران ايران-13 خواسته هاي مردان در دوران نامزدي

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۳۳:۳۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی