moshaverrkhob
moshaverrkhob

تست شخصيت شناسي رايگان.تست شخصيت شناسي با جواب. تست شخصيت شناسي تصويري. در ادامه تست هايي آمده است كه به شما در شناخت شخصيتتان كمك مي كند و راز هاي مخفي آن را براي شما اشكار مي كند.

تست شخصيت مشت كردن دست
عجيب به نظر مي رسد، اما شيوه اي كه دست خود را مشت مي كنيد مي تواند توصيف كند كه واقعاً چه كسي هستيد. اين تست ادعا مي كند كه مي تواند رفتار فرد را بر اساس نحوه مشت كردن آن ها تعريف كند و تست شخصيت شناسي با جواب مي باشد.

به تصوير زير دقت كنيد، در تصوير مي توانيد سه روش مختلف براي مشت كردن دست را ببينيد، بسته به شخصيت خود، فقط بايد يك گزينه را انتخاب كنيد كه چگونه دست خود را مشت مي كنيد.

 

شيوه 1
شما فردي فوق العاده اجتماعي هستيد كه شايسته اعتماد همه هستيد، هوش بالايي داريد كه در همه زمينه ها عالي است. عميقا از بي عدالتي متنفريد، با ديگران بسيار مهربان هستيد و دوست داريد به ديگران كمك كنيد.

شيوه 2
خلاقيت قابل توجهي داريد، بسيار مشتاق، فعال و هميشه به دنبال ماجراجويي هاي جديد و هيجان انگيز هستيد. علاوه بر اين از نشستن متنفريد و نمي توانيد يك جا دوام بياريد، عاشق هنر و طبيعت هستيد و زمان زيادي را درطبيعت مي گذرانيد. مي توانيد به راحتي در حضور ديگران صحبت كنيد و از سخنراني در اجتماعات تراسي نداريد.

شيوه 3
معمولاً در مورد تصميماتي كه مي گيريد دوبار فكر نمي كنيد و اين هميشه دردسرهايي را براي شما به همراه داشته است. همه چيز را با اشتياق، با مسئوليت و با توجه به جزئيات انجام مي دهيد. شما به اين معروف هستيد كه بسيار صادق و مهربان هستيد و دلسوزانه با ديگران برخورد مي كنيد.

شخصيت شناسي از روي حالت خوابيدن | تست شخصيت شناسي با جواب


شماره 1
اگر هنگام دراز كشيدن مجبوريد زانوهاي خود را خم كنيد، فردي آرام و قابل اعتماد هستيد كه به ندرت از عصبانيت منفجر مي شويد و هميشه نگرش مثبت خود را حفظ مي كنيد مي توانيد راحت با ديگران ارتباط برقرار كنيد و ديگران دوست دارند اطراف شما باشند.

شماره دو
اگر به حالت جنيني به خواب مي رويد و اين سبك خواب را ترجيح مي دهيد، از احساس محافظت، تاييد و درك ديگران لذت مي بريد. اين نگرش نشان مي دهد كه شما ترجيح مي دهيد خود را از مشكلات جدا كنيد و فعاليت هاي آرام و بدون ريسك را انجام دهيد تا از استرس هاي غيرضروري خودداري كنيد.

شماره 3
خوابيدن روي شكم نشان مي‌دهد كه شما يك رهبر هستيد و مي‌توانيد ابتكار عمل را به دست بگيريد و زندگي شخصي و حرفه‌اي خود را نظم دهيد. براي شما، پشتكار و برنامه ريزي كليد موفقيت است و با پشتكار به خيلي از چيزهايي كه مي خواهيد مي رسيد.

شماره 4
خوابيدن به پشت نشان‌دهنده نگرش مثبت و پرانرژي است احتمالا شما عادت كرده ايد كه در جامعه مركز توجه باشيد. شما سرسخت، متفكر و شخصيتي قوي هستيد و هميشه حرفي براي گفتن داريد كه شما را جذاب مي كند.

شماره 5
اگر مانند يك سرباز مي خوابيد احتمالا در مورد عقايد خود محكم هستيد و تمايلي به تغيير آن ها نداريد. به همين دليل، افرادي متعادل و با اهداف ثابت در زندگي هستيد كه مي توان به حرف شما اعتماد كرد.

شماره 6
خوابيدن با پاي خميده نشان دهنده شخصيتي غيرقابل پيش بيني است كه شما را درگير انواع ماجراها مي كند، ارامش را به شلوغي ترجيح مي دهيد و دوست داريد با دوستان خود احاطه شويد.

منبع:كانون مشاوران ايران-تست هاي شخصيتي كه پرده از راز شما بر مي دارد❤️

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شخصيت شناسي، تست، تست شخصيت،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۰:۵۸ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی