moshaverrkhob
moshaverrkhob

برگرداندن عشق به رابطه عاطفي، تكنيك ها و راه هاي براي برگرداندن عشق

بسياري از افراد كه در روابط شان دچار مشكل شده اند و عشقي در رابطه شان باقي نمانده است تصميم مي گيرند با استفاده از روش هاي مختلف عشق را به رابطه عاطفي شان برگردانند.

عجله آن ها باعث مي شود از روش هاي صحيح براي برگرداندن عشق شان استفاده نكنند. توجه داشته باشيد نبود عشق را نبايد ناديده گرفت زيرا از بين رفتن عشق تهديدي براي رابطه عاطفي و ازدواج مي باشد.

براي اين كه عشق به رابطه عاطفي برگردد بايد هر دو طرف براي برگرداندن عشق به رابطه عاطفي تلاش كنند شايد فرد براي برگرداندن عشق به شور و شوق ابتدايي قدم بردارد اما براي اين كه اين مسئله به موفقيت برسد بايد همكاري دو طرفه باشد و هر دو براي برگرداندن عشق به روابط عاطفي شان تلاش كنند.

در اين شرايط مي توانند از مشاور ازدواج كمك بگيرند، مشاور به زوجين كمك مي كند تا سهم خود را در عشق از دست رفته پيدا كنند و براي بازگرداندن آن از روش هاي صحيح و درست استفاده نمايند.

در ادامه اين مقاله به بررسي اين موضوع مي پردازيم و برخي از اشتباهات زوجين و راه هاي صحيح ارتباط با شريك عاطفي را مورد بررسي قرار مي دهيم.

اشتباهات رايج در برگرداندن عشق به رابطه عاطفي
اگر چه شروع يك رابطه عاطفي و عاشقانه سخت است اما نگهداري از عشق به وجود آمده و گذر از مشكلات، بسيار سخت تر مي باشد. بسياري از افراد براي رابطه شان تلاش زيادي انجام مي دهند اما باعث دوري آن ها يكديگر از هم مي شوند و هم چنين تكرار رفتارهاي نادرست و اشتباه نتيجه معكوسي در رابطه آن ها مي دهد.

در اين مقاله خطاهاي رايجي كه مانع شكل گيري يك ازدواج مي شود را مورد بررسي قرار مي دهيم، تا به خوبي با آن ها آشنا شويد.

ترميم شكست عاطفي
ترميم شكست عاطفي چگونه خواهد بود؟
پذيرش بي چون و چراي خواسته هاي معشوق
براي بسياري از افراد فاصله به وجود آمده بسيار سخت و دشوار است به طوري كه براي بازگشت به روزهاي اوليه حاضرند هر كاري را انجام دهند و حتي بسياري از آن ها حاضرند به خواسته هاي معشوق شان تن دهند.

اما زماني كه اوضاع به شرايط اوليه برگشت، مشكلات و جر و بحث هاي آن ها دوباره شروع مي شود، زيرا هر كس نيازهاي خودش را دارد و او نمي تواند در رابطه مانند يك برده رفتار كند. رابطه اي سالم است كه نيازهاي هر دو طرف به درستي رفع شود.

در صورتي كه آن چه در توان تان نيست را قبول كنيد تنها شرايط را براي خود دشوارتر كرده ايد و ديگر نمي توانيد خودتان باشيد.

با ايجاد ترحم، عشق بخواهيد
برخي از افراد زماني كه در رابطه دچار مشكل مي شوند، تصور مي كنند كه اگر همسرشان حس و حال بدن شان را ببيند، دلش براي او به رحم مي آيد و به رابطه بر مي گردد. اما اين تصور اشتباه است و باعث مي شود معشوقش فكر كند آن فرد شخص ضعيفي است و يا دلش براي او خواهد سوخت و از سر دلسوزي به رابطه بر مي گردد.

در صورتي كه فرد از سر دلسوزي به رابطه برگردد انگار با اجبار رو به رو شده است و اين رابطه دوامي نخواهد داشت، هم چنين ترحم و دلسوزي در رابطه باعث مي شود سلامت رابطه با خطر روبه رو شود و عشقي كه با ترحم و دلسوزي همراه باشد صادقانه نمي باشد و باعث آسيب رسانده به هر دو مي شود.

استفاده از ترحم براي برگرداندن عشق به رابطه يكي از بدترين روش ها مي باشد و كمك كننده نخواهد بود.

افراط در بيان احساسات
برخي از افراد تصور مي كنند اگر به صورت افراطي احساسات شان را بيان كنند و با شريك عاطفي شان از عشق و علاقه شان بگويند همه چيز به خوبي حل مي شود اما توجه داشته باشيد كه بيان احساسات اگر چه خوب است اما در حالت افراطي براي فرد بسيار خسته كننده است.

هم چنين عشق از دست رفته با عللي همراه مي باشد كه بايد آن علل شناسايي شده و حل گردد در غير اين صورت بيان احساسات به تنهايي موضوع را حل نخواهد كرد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-برگرداندن عشق به رابطه عاطفي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۱۲:۳۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی