moshaverrkhob
moshaverrkhob

خصوصيات يك دختر كاريزماتيك

زماني كه فردي وارد جمع مي شود و توجه ديگران را به خود جلب مي كند، ديگران دوست دارند با او هم كلام شوند و ناخودآگاه جذب آن فرد شده و با او موافقت مي كنند، در آن صورت به آن فرد كاريزماتيك مي گوييم.

اما باورهاي غلط و تبليغات اشتباه باعث شده است تا ديگران تعبير اشتباهي از خصوصيات يك دختر كاريزماتيك داشته باشند و در ظاهر فرد به دنبال كاريزما مي گردند.

در اين مقاله خصوصيات يك دختر كاريزماتيك را مورد بررسي قرار مي دهيم و سعي مي كنيم باورهاي اشتباهي كه در مورد آن ها وجود دارد را كنار بگذاريم.

دختر كاريزماتيك – تعريف كاريزما در زنان
بر اساس مطلبي كه بيان شد امروزه خصوصيات دختر كاريزماتيك وابسته به ويژگي هاي ظاهري او شده است. به طور مثال آن فرد چه چشم هاي جذابي و زيبايي دارد، چقدر هيكلش زيباست، موهايش مثل ابريشم است، اگر چه اين ويژگي ها مي تواند افراد را به خود جذب كند، اما در اين مقاله با بيان يك سوال وارد بحث مي شويم:

تا به حال پيش آمده با فردي آشنا شويد كه استاندارد هاي زيبايي را از نظر خيلي از افراد نداشته باشد، زيرا نظر افراد در مورد زيبايي متفاوت است اما زماني اين شخص وارد جمع مي شود و صحبت مي كند همه افراد سكوت مي كنند و جذب شخصيتش مي شوند؟

به احتمال زياد در طول زندگي با اين چنين شخصي در ارتباط بوده ايد.

با توجه به اين موضوع متوجه مي شويم كه كاريزماتيك بودن به ويژگي هاي ظاهري و زيبايي صورت ربطي ندارد بلكه امري دروني مي باشد كه علاوه بر جذاب بودن مي تواند شما را به فردي الهام بخش تبديل كند.

در اين جايي سوالي پيش مي آيد، پس اين همه دختر زيبا كه ديگران را به خود جذب مي كنند چه؟ اين سوال باعث مي شود تا به بررسي موضوع زير بپردازيم.

ارتباط كاريزكا با جذابيت ظاهري
اگر چه ويژگي ظاهري تا حدي باعث جذب اوليه اطرافيان مي شود اما توجه داشته باشيد كه اين نوع جذابيت هيچ ربطي به كاريزماتيك بودن ندارد.

اين موضوعي را با مثالي بيان مي كنم.

يك روز با دوستانم قرار ديدار داشتم و قرار بودن به جمع ما ۳ نفر عضو جديد وارد شوند كه تا به حال آن ها را نديده بودم و هيچ چيز درباره شان نشنيده بودم، روز ديدار كه رسيد ما دور هم جمع شديم و يكي از دخترها واقعا زيبا بود و همه استاندارد هاي زيبايي را داشت.

به طوري كه آدم از نگاه كردن به او لذت مي برد، اما اين احساس تا زماني بود كه او شروع به صحبت كردن نكرده بود، زماني كه او شروع به حرف زدن كرد تمام احساساتي كه به وجود آورده بود به يك باره فرو ريخت و از بين رفت.

چرا اين اتفاق افتاد؟
چون كاريزما به هيچ عنوان در ظاهر انسان وجود ندارد، و چيزي دروني است كه مي تواند اثر خارجي داشته باشد و يك انرژي بسيار قوي مي باشد كه ديگران قادر نيستند در برابر آن مقاومتي داشته باشند.

جذابيت ظاهري تنها در چند دقيقه اول تاثير گذار است اما چيزي كه باعث مي شود شما براي هميشه جذاب باشيد و جذابيتي لامتناهي در شما به وجود مي آورد كاريزما و كاريزماتيك بودن شما مي باشد.

ويژگي هاي اصلي يك دختركاريزماتيك
براي اين كه به دختر كاريزماتيك تبديل شويد بايد با ويژگي ها آن آشنا شويد و آن ها را تمرين كنيد در اين مقاله اين ويژگي ها بيان شده است.

به ديگران حس ارزشمند بودن بدهيد
افرادي كه علايق شما را به ياد دارند، يادشان هست كه شما غذاي تند دوست نداريد و سعي مي كنند ويژگي هاي مثبت تان را گوشزد كنند، در انجام كارها شما را تشويق مي كنند و اين باور را در شما ايجاد مي كنند كه توانايي انجام هر كاري را داريد و حس ارزشمند بودن را در شما به وجود مي آورند تا چه حد براي شما جذاب هستند؟

مي توانم به جرات بگويم ، اولين فردي كه در جمع نزديك او مي شويد و دوست داريد انرژي مثبت از او دريافت كنيد اين شخص مي باشد، زيرا اين شخص بدون هيچ چشم داشتي چيزهايي كه شما مي خواهيد را در اختيارتان قرار مي دهد.

در اين حالت انسان ها جذب كساني مي شوند كه به آن ها توجه مي كنند و به جزئي ترين ويژگي هايشان اهميت مي دهند، در نتيجه بر اساس اين مطلب در مي يابيم كه يكي از ويژگي هاي دختر كاريزماتيك دادن حس ارزشمندي به ديگران مي باشد.

منبع:كانون مشاوران ايران-خصوصيات يك دختر كاريزماتيك

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۴:۱۹ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی