moshaverrkhob
moshaverrkhob

مشاهده رابطه جنسي والدين توسط كودك

يكي از نگراني هايي كه والدين در مورد رابطه جنسي خود دارد تماشاي رابطه جنسي شان توسط كودك شان مي باشد، هنگامي كه زوجين تصميم مي گيرند تا فرزندي داشته باشند و عضو جديدي به جمع آن ها اضافه شود بايد چيز هايي كه مربوط به قبل از آمدن نوزاد مي باشد در آن تغييراتي انجام گيرد.

يكي از مواردي كه زن و شوهر بايد با آمدن فرزند آن را تغيير دهند رابطه جنسي و معاشقه آن ها مي باشد به طوري كه نبايد در جلوي فرزند به رابطه جنسي بپردازند.

هنگامي كه كودك در خانه هست زن و شوهر نسبت به رابطه جنسي دچار محدوديت مي شوند و والدين در مورد رابطه جنسي شان نگراني هايي دارند چون فرزند رابطه جنسي والدين را با محدوديت هايي رو به رو كرده است، در اين هنگام براي والدين سوال پيش مي آيد كه چه كنيم كه فرزندمان متوجه رابطه جنسي ما نشود؟

اگر كودك مان رابطه جنسي ما را ببيند چه مسئله اي پيش مي آيد و در آن صورت بايد چگونه بااين قضيه برخورد كنيم؟

در اين مقاله به اين سوالات پاسخ داده مي شود و به شما مي گوييم كه زماني كه اين اتفاق افتاد و فرزند رابطه زناشويي شما را مشاهده كرد چه عكس العملي را نشان دهيد و چگونه با قضيه برخورد كنيد و همين طور چگونه از اين اتفاق پيشگيري كنيد.

اثرات منفي مشاهده رابطه جنسي والدين بر كودك
بسياري از والدين فكر مي كنند چون فرزندشان كوچك است چيزي در مورد رابطه جنسي و مسائل جنسي نمي داند و به همين دليل روابط جنسي شان را در حضور كودك و فرزند خردسال به طور آزادانه انجام مي دهند ولي آن ها بايد بدانند كه اين يك باور بسيار اشتباه مي باشد.

بر اساس تحقيقاتي كه امروزه انجام شده است مشخص شده كه كودكان دو ساله همه تصاوير و صدا ها را در حافظه شان ضبط مي كنند.

والدين بايد اين موضوع را در نظر بگيرند كه ديدن رابطه جنسي والدين و ضبط شدن آن در حافظه كودكان مي تواند آسيب هاي زياد و بسيار عميقي بر روي او به جاي بگذارد كه در اين مقاله اين موضوع را مورد بررسي قرار مي دهيم.

كودكان تخيلات بسيار قوي دارند به همين دليل اگر با صحنه هاي روابط جنسي رو به رو شوند دچار آسيب هايي شوند يا تخيلاتي براي خود ايجاد كنند مثلا ممكن است ترس، اضطراب و تخيلات جنسي از اولين پيامد هايي باشد كه با ديدن رابطه جنسي والدين توسط كودكان به وجود مي آيد.

كودكان به دليل ذهن خلاق خود ممكن است در مورد هر موضوع نظر جذابي داشته باشد و هر چيزي كه مي بيند ممكن است يه دليل جالب خلق كند مثلا براي غروب كردن خورشيد را به خوابيدن مربوط سازد و يا هنگامي كه باران مي آيد بگويد ابرها ناراحت هستند و گريه مي كنند و براي هر چيز ديگري دلايل خلاقي داشته باشد.

تصور كودك
كودك زماني كه سر و صدايي را از اتاق خواب پدر و مادرش بشنود به نظرتان به چه چيز هايي ربط مي دهد و چطور تفسير مي كند؟ به احتمال زياد او با خودش فكر مي كند كه پدر دارد مادرش را اذيت مي كند و او را آزار و شكنجه مي دهد در اين صورت كودك با اين افكار بسيار ناراحت مي شود و ترس و اضطراب به سراغش مي آيد.

مواردي كه ذكر شد پيامد هاي اوليه اين امر مي باشد كه با مشاهده رابطه جنسي والدين در كودك به وجود مي آيد اما اگر والدين با كودك خود برخورد نادرستي داشته باشند و بيشتر ذهن او را درگير كنند و او را در ابهام قرار دهند در اين صورت تاثيرات منفي و عميق تري بر روي كودك به وجود خواهد آمد.

والدين اگر واكنش اشتباه در چنين شرايطي نشان دهند باعث مي شوند تا كودك مستعد مشكلاتي شود ك در زير نمونه هايي از آن را بيان مي كنيم.

افسردگي
مشكل در ايجاد روابط عاطفي
اختلال جنسي ( ساديسم، مازوخيسم)
بلوغ زود رس
ترس از تنهايي
تنفر از رابطه جنسي در بزرگسالي
تمايل به آزار ديگران
شهواني شدن

منبع:كانون مشاوران ايران-مشاهده رابطه جنسي والدين توسط كودك

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۱:۰۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی