moshaverrkhob
moshaverrkhob

قطع ناگهاني رابطه عاطفي چه دليلي دارد؟

قطع و تمام كردن رابطه عاطفي اين روزها خيلي زياد اتفاق مي افتد و يكدفعه طرف شما غيب مي شود و ديگر هيچ رد و نشاني از خودش به جا نمي گذارد، در صورتي كه اين ترك ناگهاني رابطه عاطفي به وجود آيد چطور بايد برخورد كرد؟

حتما شنيده ايد كه دو نفر رابطه اي را شروع مي كنند و بعد از مدتي يكي از آن ها به طور ناگهاني يارش را ترك مي كند البته توجه داشته باشيد كه منظور از رفتن، جدايي موقت بر حسب توافق نمي باشد.

بلكه بدين معني است كه يكي از طرفين به طور ناگهاني و يكدفعه رابطه را تمام مي كند در صورتي كه كه با اين مشكل رو به رو شده ايد بهتر است سردرگم نشود و سعي كنيد آرامش خودتان را حفظ كنيد و هم چنين آگاهي خودتان را در مورد قطع ناگهاني رابطه افزايش دهيد. در اين صورت راحت تر خواهيد توانست با اين اتفاق كنار بياييد.

سوالات خود در زمينه هاي زير را به صورت رايگان در انتهاي مطلب بيان كنيد:

وقتي مردي بخواهد رابطه را تمام كند
دليل تغيير رفتار ناگهاني زنان
چرا پسران عشقشان را ترك ميكنند
دلايل مردان براي ترك رابطه
علت ترك ناگهاني رابطه
فرق قطع رابطه با پايان رابطه
وقتي مردي شما را ترك ميكند
مشكلات رابطه عاطفي
قطع ناگهاني رابطه عاطفي: واقعا چرا؟
دليل قطع رابطه ناگهاني و دانستن اين كه چطور بايد يك رابطه را به پايان برسانيم يك نوع مهارتي است كه بايد كسب كرد و از بلوغ فكري نشات مي گيرد و توجه داشته باشيد كه قطع ناگهاني رابطه دلايل مختلفي دارد و زماني كه فرد ترك شده نسبت به اين موضوع آگاهي و اطلاعات نسبي داشته باشد بهتر مي تواند با اين موضوع كنار بيايد.

در ادامه اين مقاله به بررسي اين موضوع مي پردازيم و دلايل قطع ناگهاني رابطه را در بيان مي كنيم و هم چنين اصولا چه افرادي با چه ويژگي هايي دست به اين كار مي زنند را مورد بررسي قرار مي دهيم.

مي خواهند جدا شوند اما شهامت ندارند
در بسياري از اوقات فرد به دلايل مختلف نمي تواند با شريك عاطفي اش رو به رو شود و درباره جدايي با او صحبت كند و حرف دلش را بزند و او شهامت برخورد مستقيم و صحبت كردن از ترك رابطه را ندارد اين وضعيت به وجود آمده دلايل متفاوتي مي تواند داشته باشد.

به عنوان مثال گاهي اوقات فرد به اين نتيجه مي رسد كه بايد از شريك عاطفي اش جدا شود اما از به وجود آمدن تنش هاي عاطفي مي ترسد و به خاطر دوري از تنش هاي فكري و عاطفي به طور ناگهاني غيب مي شود و يا رابطه را خيلي قاطعانه تمام مي كند، اگر چه اين اتفاق تلخ مي باشد اما به شما درس مي دهد كه چه رابطه هايي را بايد ادامه دهيد.

براي شريك عاطفي خود ارزش قائل نيستيد
گاهي اوقات افراد براي شريك عاطفي شان هيچ ارزش و احترامي قائل نيستند اين افراد هر وقت كه تمايل داشته باشند مي توانند به راحتي رابطه عاطفي شان را پايان دهند.

به طور كلي آن چيزي كه جدايي را سخت مي كند، اهميت و ارزشي است كه دو طرف رابطه براي يكديگر قائل هستند در صورتي كه يكي از آن ها براي طرف مقابلش هيچ ارزش و احترامي قائل نباشد به راحتي مي تواند طرف مقابلش را ناديده بگيرد و ديگر به او توجه نكند و پيدايش نشود اين افراد هر زمان كه تمايل داشته باشند به طور ناگهاني رابطه شان را قطع مي كنند.

منبع:كانون مشاوران ايران-قطع ناگهاني رابطه عاطفي ، واقعا چرا؟ چه كنم؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۶:۳۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی