moshaverrkhob
moshaverrkhob

با احساس تنهايي در رابطه عاطفي چه كنيم؟ ( راه حل كاربردي)

حس تنهايي در رابطه عاطفي يك مسئله آزاردهنده مي باشد كه بسياري از زوجين با آن رو به رو مي شوند اين احساس تنهايي در حالي كه شما در كنار يكديگر هستيد مي تواند به علت هاي مختلفي به وجود آمده و به مرور شكل گرفته باشد.

يكي از مهم ترين دلايلي كه باعث احساس تنهايي مي شود كمبود مهارت هاي ارتباطي مي باشد.

كمبود مهارت هاي ارتباطي در برخي از موارد ريشه در وجود خود فرد دارد كه بايد اين مسئله مورد بررسي و درمان قرار گيرد. در صورتي كه شما درگير اين مشكل مي باشد در ادامه اين مقاله توضيحات جامعي در مورد اين موضوع بيان شده است كه مطالعه آن مي تواند براي شما مفيد باشد.

در انتهاي متن مي توانيد در مورد موارد زير پرسش و پاسخ و مشاوره رايگان انجام دهيد:

تنهايي اجتماعي چيست
درمان تنهايي
رهايي از تنهايي
عوارض تنهايي شديد
تنهايي و افسردگي
روانشناسي تنهايي
علت احساس تنهايي
احساس تنهايي در رابطه عاطفي
احساس تنهايي در رابطه عاطفي زماني به وجود مي آيد كه شما و فرد مقابل تان در يك مكان و در كنار يكديگر زندگي مي كنيد اما نمي توانيد با يكديگر ارتباط برقرار كنيد و هر دو شما از اين كه نمي توانيد ارتباط فيزيكي و رواني مناسبي را با يكديگر ايجاد كنيد احساس ناخوشايندي داريد.

نداشتن دوست صميمي و خوب هم مي تواند مزيد بر علت باشد بالاخره بايد در زندگي كسي باشد كه آدم با او احساس راحتي و درد دل كند.

همه اين دلايل باعث مي شود تا شما و همسرتان روز به روز از يكديگر دورتر شويد و صميميت عاطفي شما و شريك تان بيش از پيش كمرنگ تر شود و در ميان شما سردي و فاصله بيشتري به وجود آيد.

در اين شرايط شما به تدريج احساس تنهايي در كنار يكديگر خواهيد داشت و بايد در اين شرايط بر احساس تنهايي تان غلبه كنيد زيرا شما با فردي رابطه عاطفي دارد و تنهايي براي شما و طرف مقابل دشوار خواهد بود.

منبع:كانون مشاوران ايران-نگذاريد احساس تنهايي در رابطه عاطفي شما را خفه كند

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۲۱:۴۱ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی