moshaverrkhob
moshaverrkhob

نشانه هاي رابطه بي سرانجام، ۹ ويژگي رابطه بي سرانجام

آيا از نشانه هاي رابطه بي سرانجام آگاهي و اطلاعي داريد؟ برقرار كردن رابطه عاطفي يك جز جبران ناپذير و تاثير گذار بر روي زندگي افراد مي باشد اما بعضي از روابط سرانجامي ندارند و چون سالم نيستند به هدفي نخواهند رسيد، همه افراد دوست دارند تا رابطه اي كه بر قرار مي كنند تا علاوه بر اين كه نياز هاي احساسي و عاطفي آن ها رفع شود بايد به هدف مطلوب و مورد نيازشان برسند در غير اين صورت با مشكلاتي در اين رابطه مواجه خواهند بود.

اگر نشانه هاي رابطه بي سرانجام را بشناسيد به شما كمك مي كند تا در ارتباط با اين موضوع بهتر عمل كنيد و احتمال دارد در خصوص ادامه يا قطع رابطه دچار سردرگمي و ترديد شويد كه در اين مقاله نكاتي را بيان مي كنيم تا بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد و تا حدودي از ترديد دور شويد.

اهميت آگاهي از نشانه هاي رابطه بي سرانجام
اگر از ميزان جدي بودن و سرانجام رابطه خود با طرف مقابل تان اطلاعي نداشته باشيد در اين حالت فقط زمان خودتان و شخص مقابل تان را تلف كرده ايد و رابطه شما بيشتر به سمت وابستگي كشيده مي شود در اين حالت اگر خودتان هم بخواهيد به دليل وابستگي نمي توانيد اين رابطه را به پايان برسانيد و در نتيجه زندگي خود و طرف مقابل تان را تحت تاثير قرار مي دهيد و همه چيز به خصوص آينده خود را خراب مي كنيد و احتمال دارد به شكست عاشقي دچار مي شويد.

به سرانجام رسيدن هميشه به اين معني نمي باشد كه با يكديگر ازدواج كنند بلكه به اين معني است كه طرفين بتوانند با آرامش در كنار يكديگر زندگي كنند.

چرا افراد با وجود آگاهي از رابطه بي سرانجام در آن باقي مي مانند؟
انسان به طور كلي موجودي است كه از تنها شدن و تنهايي مي ترسد و زماني كه با فردي وارد رابطه مي شود حتي اگر آن فرد با ايده آل او فاصله زيادي داشته باشد و بداند كه در كنار فرد به جايي نمي رسد اما با او ادامه مي دهد در اين حالت به شدت به او وابسته مي شود و ديگر نمي تواند به جدايي فكر كند و دل كندن از او برايش دشوار و سخت خواهد شد، هر چه زمان بيشتري با يكديگر باشند وابستگي در ميان آن ها بيشتر شده و باعث مي شود تا به اتمام رابطه فكر نكنند.

نشانه هاي رابطه بي سر انجام
نشانه هاي رابطه بي سرانجام به شما مي گويد كه رابطه اي كه در آن قرار داريد براي شما موفقيت آميز است و مي توانيد در آن بمانيد يا خير، در اين مقاله برخي از اين نشانه ها را بيان كرده ايم:

نشانه هاي رابطه بي سرانجام، علاقه يك طرفه از جانب شما
در صورتي كه وارد رابطه اي شده ايد كه عشق و علاقه شما نسبت به طرف مقابل تان بسيار بيشتر مي باشد در اين صورت نمي توانيد به سرانجام مطلوب و موفقيت آميز اين رابطه فكر كنيد زيرا شخص مقابل به اندازه شما نسبت به ادامه اين رابطه تمايلي نخواهد داشت و ارزش و اهميت اين رابطه را درك نمي كند.

منبع:كانون مشاوران ايران-نشانه هاي رابطه بي سرانجام | ۱۱ ويژگي رابطه بي سرانجام

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۴:۳۷ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی