moshaverrkhob
moshaverrkhob

كسب آگاهي درباره مشكلات جنسي زنان چه كمكي به افراد مي كند؟ به طور معمول مشكلات و اختلافات جنسي باعث به وجود آمدن اختلالاتي در چرخه پاسخ جنسي مي شوند و ميزان رضايت جنسي زوجين را تا حد زيادي كاهش مي دهد.

بر اساس تحقيقات انجام شده بسياري از افراد درگير اين مشكلات مي باشند اما به خاطر عواملي مانند ترس و خجالت از مطرح كردن مسائل جنسي مي ترسند و در اين زمينه به خصوص زنان به دنبال راه درمان نمي روند در حالي كه ممكن است به مدت طولاني با اين مشكلات درگير باشند و زندگي زناشويي آن ها با مشكلاتي رو به رو شود.

در اين مقاله به بررسي رايج ترين مشكلات جنسي مي پردازيم كه با مطالعه آن مي توانيد به بسياري از سوالاتتان پاسخ دهيد.

پيشنهاد مشاور: مشاوره زناشويي تهران و اختلال عملكرد جنسي زنان و مردان

مشكلات رايج جنسي زنان
بسياري از زنان در دوره هايي از زندگي شان در سنين مختلف با مشكلات و اختلالات جنسي رو به رو مي شوند و علاوه بر مشكلات جنسي بسياري از عوامل روانشناختي در ايجاد اين اختلالات تاثير مي گذارد در ادامه اين مقاله به بررسي مشكلات رايج در اين زمينه اشاره مي كنيم.

مشكلات جنسي زنان: بي ميلي جنسي
براي بسياري از زنان در برهه هاي مختلف زندگي شان، بي ميلي جنسي اتفاق افتاده است از جمله آن ها مي توان به طول دوران بارداري و پس از زايمان اشاره نمود هم چنين زنان به خاطر شرايط فشار و استرس زياد دچار بي ميلي جنسي مي شوند، براي بي ميلي جنسي عوامل بسياري بيان شده است كه مي توان به موارد زير اشاره نمود.

وجود مشكلات عاطفي و ارتباطي با همسر
افسردگي
سابقه مشكلات روحي يا آسيب هاي جسمي
خستگي
اختلالات هورموني
يائسگي
سوء مصرف مواد يا الكل
مصرف برخي از داروها
مشكلات جنسي زنان، ناتواني در رسيدن به ارگاسم
ارضا نشدن زنان و يا ناتواني آن ها در رسيدن به ارگاسم به دو شكل اوليه و ثانويه در زنان بروز مي كند در نوع اول زن هرگز ارگاسم را تجربه نمي كند اما در شكل ثانويه در گذشته زن تجربه ارگاسم را داشته است اما اكنون در زمينه جنسي دچار مشكل شده است.

منبع:كانون مشاوران ايران-شناسايي مشكلات جنسي زنان كه مردان بايد بدانند

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۴:۵۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی