moshaverrkhob
moshaverrkhob

تست شيشه، نحوه تقلب و منفي كردن تست اعتياد به شيشه

شايد براي شما پيش آمده است كه در مورد اعتياد شوهر خود به شيشه يا مواد مخدر ديگر شك كرده باشيد و تمايل داشته باشيد از او تست شيشه بگيريد، از طرف ديگر مي ترسيد موضوع را با او مطرح نماييد شايد واكنش جالبي از خود نشان ندهد ولي دوست داريد از اين بلاتكليفي رهايي پيدا كنيد.

در اين حالت شروع به سرچ كردن در اينترنت مي كنيد و يا مسئله را با اطرافيان در ميان مي گذاريد و در صورتي كه مجموعه اي از نشانه ها و علائم را مشاهده مي كنيد مي خواهيد فرضيه ذهني خودتان را تاييد نماييد، ولي بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه هرگز به خاطر چند نشانه به او برچسب معتاد بودن نزنيد، بهتر است براي اطمينان از علائم و نشانه ها با فردي متخصص صحبت نماييد، در ادامه اين مقاله در مورد نحوه مطرح كردن موضوع اعتياد به فرد مورد نظر، روش هاي تست شيشه و راه هاي تقلب و منفي شدن تست مطالبي را بيان مي كنيم و اين موضوع را مورد بررسي قرار مي دهيم.

رهايي از بلاتكليفي؛ درخواست انجام تست اعتياد از همسرتان
بعد از اين كه مطمئن شديد همسرتان شيشه مصرف مي كند احتمالا ذهنتان درگير نحوه مطرح كردن موضوع با او خواهد شد، بايد توجه داشته باشيد كه اين موضوع را با بحث و جدل مطرح نكنيد زيرا ممكن است همسرتان حالت تدافعي به خودش بگيرد و به شدت عصباني شود و يا اين مسئله را انكار نمايد و يك جنگ رواني در خانه به وجود مي آيد.

جنگ رواني در خانه نه تنها باعث بهبود وضعيت نمي شود بلكه روابط ميان شما را خدشه دار كرده و اوضاع را بدتر مي كند. اگر شوهرتان هر از گاهي مواد مصرف مي كند با رفتار نسنجيده شما ممكن است احتمال گرايش به سمت مواد در او بيشتر شود و ممكن است قبول كند كه تست اعتياد بدهد اما به دنبال راهي براي تقلب مي باشد.

تست شيشه از همسر
اول شما بايد تكليفتان را مشخص كنيد كه هدفتان از انجام تست تشخيصي چه مي باشد؟ آيا قصد جدايي داريد و مي خواهيد براي طلاق اقدام كنيد يا مي خواهيد از آن براي اهرم فشار براي ترك اعتياد استفاده نماييد؟

در صورتي كه دوست داريد به همسرتان كمك كنيد ابتدا بايد رابطه صميمانه و دوستانه اي را با او برقرار كنيد و سعي كنيد در او انگيزه همكاري را بالا ببريد، هم چنين اطلاعاتي در مورد روش هاي مناسب ترك اعتياد شيشه به دست آوريد تا بدانيد چه اقداماتي را بايد انجام دهيد، در صورتي كه قصد طلاق نداريد، نفع خود و فرزندتان را مورد بررسي قرار دهيد و پيش از اقدام براي ترك از روانشناس متخصص در زمينه زوج درماني يا خانواده درماني مشورت بخواهيد تا راهكارهاي لازم را در اختيار شما قرار دهد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-تست شيشه | نحوه تقلب و منفي كردن تست اعتياد به شيشه

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۹:۲۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی