moshaverrkhob
moshaverrkhob

ارتباط موفق، راه هاي بر قراري ارتباط موفق چيست؟

راه هاي برقراري ارتباط موفق چيست؟ اين سوالي است كه ذهن بسياري از افراد را درگير مي كندT در طول زندگي بسياري از افرادي را مي بينيد كه به راحتي با ديگران ارتباط برقرار مي كنند و اين ارتباطات باعث پيشرفت آن ها در زندگي مي شود، شايد از خودتان بپرسيد كه راز موفقيت اين افراد در زندگي چه مي باشد؟ ما در ادامه اين مقاله به راهكارهايي براي داشتن ارتباط موفق با ديگران اشاره مي كنيم.

تمرين اين راهكار ها و كمك گرفتن از افراد متخصص مي تواند به شما كمك كند تا شما بتوانيد يك رابطه رضايت بخش و موثري را تجربه كنيد، براي اين كه اطلاعات كاملي در اين زمينه كسب كنيد بايد به مطالعه اين مقاله بپردازيد.

راه هاي برقراري ارتباط موفق
ارتباط موفق از نظر شما چگونه مي تواند باشد؟ داشتن رابطه سالم و موفق با ديگران از ديد افراد مي تواند متفاوت باشد و هر كدام نظرات خاص خودشان را در اين خصوص دارند، اما به طور كلي فاكتور هاي عمومي بسياري وجود دارد كه به شما كمك مي كند ارتباط موثري با ديگران داشته باشيد.

از جمله فاكتور هايي كه باعث برقراري ارتباط موفق با ديگران مي شود عبارت اند از: داشتن درك متقابل، مسئوليت پذيري در برابر ديگران، برخورداري از مهارت هاي ارتباطي و هوش هيجاني و غيره.

ارتباط به هم خورده
چگونه يك ارتباط بهم خورده را درست كنيم؟
در ادامه اين مقاله به راهكارهايي اشاره مي كنيم كه اين راهكارها احتمال موفقيت را در روابط بين فردي بالا مي برد و در اين زمينه اطلاعات كافي به فرد مي دهد كه براي او كمك كننده مي باشد.

ارتباط موفق، زبان بدن را دست كم نگيريد
افراد وقتي مي خواهند در ارتباط با كسي به صورت موقر و مثبت جلوه كنند بيشتر به كلماتي كه به كار مي برنند دقت مي كنند در صورتي كه كلام تنها بخشي از اين مسئله مي باشد و آن چه در كلام و ارتباطات رو در رو اهميت دارد زبان بدن شما مي باشد، زيرا هر كدام از بخش هاي بدن در زمان برقراري ارتباطات پيغامي را به فرد مقابل مي رسانند.

به همين دليل ارتباط چشمي با طرف مقابل اهميت بسياري دارد، همچنين بايد بيانات چهره اي مثبت و تاثيرگذاري داشته باشيد و در ژست هاي بدني خود دقت بيشتري به خرج دهيد تا بتوانيد با ديگران ارتباط موثر و موفقي داشته باشيد.

همدلي كردن را بياموزيد
در هر سطحي از ارتباطات كه مي باشيد افراد ناديده گرفتن را نمي پسندند و دوست دارند تا به آن ها توجه شود و درك متقابلي از آن ها صورت گيرد و آن چه بيش از هر چيز ديگري بايد مورد درك و پذيرش طرف مقابل قرار گيرد احساسات و هيجانات مي باشد و افرادي كه ارتباط موفقي دارند اين موضوع را به خوبي درك مي كنند و در اين خصوص مهارت هاي بالايي دارند.

در صورتي كه شما بخواهيد با ديگران همدلي كنيد بايد روش هاي همدلي را بياموزيد و گاهي اوقات لازم است تا از زاويه ديد ديگران به دنيا نگاه كنيد و در مورد انواع احساساتي كه تاثير بر روي افراد مي گذارند اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-ارتباط موفق

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۳:۲۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی