moshaverrkhob
moshaverrkhob

عشق دختر به پسر، نشانه هاي عشق دختران را بشناسيد

عشق دختر به پسر مسئله اي است كه در بسياري از مواقع پنهان مي ماند زيرا دختران خجالت مي كشند به پسران ابراز احساسات كنند و يا ابراز احساسات به پسر را نشانه اي از شكستن غرور خود مي دانند، اما با اين حال عشق آن ها به صورت ناخواسته در رفتارها، حركات و گفتار آن ها با شخص مورد نظرشان مشخص مي شود.

در ارتباط عاطفي و احساسي نقش هر دو نفر بسيار مهم و تاثير گذار مي باشد و اين كه رابطه عاطفي ادامه پيدا كند و يا دچار شكست شود به ميزان زيادي به رفتار ها و اعمال دو طرف بستگي دارد. در بسياري از اوقات تفاوت عشق ميان زنان و مردان باعث مي شود تا مشكلات عاطفي در ميان آن ها به وجود آيد، در اين روابط دختران در عشق حساس تر هستند و بيشتر وابسته مي شوند.

پيشنهاد مي شود براي اين كه رابطه هاي عاشقانه به سرانجام برسد با مشاوره روانشناسي مشورت كنيد تا در اين زمينه اطلاعات لازم را به شما بدهند.

نشانه هاي عشق دختر به پسر
خانم ها بيشتر بر اساس احساساتشان عمل مي كنند و عاشق مي شوند و به همين دليل اگر عشق در دختران اتفاق بيفتد بسيار تاثير گذار و پايدار خواهد بود در صورتي كه اين عشق به درستي بيان شود مي تواند زمينه ساز ارتباطي صحيح و سالم و محكم باشد.

همچنين دختران در زندگي و عشق به دنبال فردي هستند كه مسئوليت زندگي را بتوانند به دستش بدهند و به او تكيه كنند بنابراين آن ها معمولا شخصي كه مقتدر، باغيرت و حمايتگر باشد را به عنوان همسر مي پذيرند.

عشق و علاقه دختران در آغاز رابطه بسيار مهم مي باشد اما دختران اين عشق و علاقه را به سختي بروز مي دهند و اين موضوع باعث مي شود تا در رابطه آسيب هايي به آن ها وارد شود، شايد شخص عشق زيادي به پارتنر خود داشته باشد اما نتواند احساسات خود را بيان كند و در بيان آن با مشكلاتي رو به رو مي شود و طرف مقابل هم به راحتي نمي تواند متوجه اين موضوع شود.

ابراز عشق و احساسات در دختران
بر اساس مطالبي كه بيان شد بروز عواطف از طرف دختران بسيار سخت و دشوار مي باشد به خصوص اگر شروع كننده رابطه دختران باشند زيرا در بسياري از جوامع پيشنهاد دادن و ابراز عشق از سمت بانوان رايج نيست و به همين دليل دختران اگر نسبت به شخصي احساساتي شدند به سختي مي توانند آن احساسات خود را بيان كنند و عشق خود را به او نشان دهند.

در بسياري از مواقع دختران احساسات و عواطف خود را ناديده مي گيرند و با تمام عشق و محبتي كه به طرف مقابلشان دارند آن عشق را سركوب مي كنند اما بيان كردن احساسات از طرف آن ها براي شروع يك رابطه عاطفي غيرممكن هم نمي باشد.

با اين وجود عواطف و احساسات دختران به طور ناخوداگاه در رفتار ها و كارهايي كه انجام مي دهند بروز پيدا مي كند.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-عشق دختر به پسر | چرا نشانه هاي عشق دختران را به شما نمي گويند

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۵:۴۸ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی