moshaverrkhob
moshaverrkhob

درمان شكست عشقي بدون رنج كشيدن

درمان شكست عشقي از چه راهي امكان پذير مي باشد؟ عشق يكي از عميق ترين احساسات بشري مي باشد كه مي تواند مجموعه اي از احساسات و هيجانات قوي براي فرد به همراه داشته باشد و هرچه اين عشق و احساس قوي تر باشد باعث مي شود تا هنگام شكست خوردن فرد رنج بيشتري را متحمل شود.

در اين شرايط احتمال دارد كه فرد از نظر روحي و عاطفي دچار مشكلات بسياري شود و غم از دست دادن رابطه باعث شود تا به مشكلات افسردگي و اضطراب دچار شود براي اين كه از مرحله شكست عشقي عبور كنيد نياز است تا از مشاور و روانشناس كمك بگيريد و اقدامات لازم براي كنار آمدن با شكست عشقي صورت گيرد.

براي اين كه با روش ها و راهكارهاي درماني شكست عشقي آشنا شويد اين مقاله را تا انتها مورد مطالعه قرار دهيد.

علل تفاوت افراد در واكنش به شكست عشقي
چرا بعد از شكست عشقي بعضي ها بي تفاوت به زندگي شان ادامه مي دهند و بعضي ها تا پاي مرگ هم جلو مي روند؟ شما دوست داريد پس از تجربه شكست عشقي جز كدام دسته باشيد؟

ذهنيت افراد از عاطفه و عشق و دوست داشتن از سال هاي قبل شكل گرفته است زماني كه براي اولين بار مادرتان شما را در آغوشم گرفت و وجود مادرتان را حس كرديد اما احتمال دارد كه همين چندماه يا چند سال پيش عاشق شده باشيد.

كساني كه مادرشان را از دست داده اند شكست هاي عشقي وحشتناك تري را تجربه كرده اند البته منظور تنها از دست دادن فيزيكي نمي باشد و افراد اگر به هر دليل رابطه عاطفي و مادرانه با مادرشان را از دست داده اند هميشه به دنبال مادر جايگزين هستند و اگر دومين مادرشان نيز بي رحم باشد در اين شرايط دنيا را جاي بسيار وحشتناكي خواهند ديد و تصور مي كنند دنيا جايي است كه افراد همه چيز را از دست مي دهند.

البته عكس اين قضيه هم صادق است و افرادي كه به طور مداوم مورد توجه والدينشان هستند و به آن ها وابستگي زيادي دارند به راحتي نمي توانند “نه “را قبول كنند. شما با توجه به موقعيت و شرايطي كه تربيت شده ايد مي توانيد عكس العمل هاي متفاوتي از خودتان نشان دهيد.

البته تنها اين موارد همه ماجرا نمي باشد بلكه عوامل فردي و محيطي گوناگوني بر روي اين موضوع اثر مي گذارد و درمانگر مي تواند هر يك از اين نقش ها را مورد ارزيابي قرار دهد .

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-درمان شكست عشقي بدون رنج كشيدن

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۰:۲۲ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی