moshaverrkhob
moshaverrkhob

ازدواج با دختر فقير

يكي از داستان هايي كه بسياري از شماها شنيده ايد و مورد علاقه كودكان بوده است داستان سيندرلاست، داستاني پادشاهي كه در مراسم انتخاب همسر عاشق دختر فقيري شد و بعد از اين كه مراسم ازدواج را برگزار كرد او را به قصر آورد و زندگي باشكوه مشترك خود را آغاز كردند.

در دنياي كودكانه، ازدواج براي ما پايان همه چيز و نشانه خوشبختي و شادي بود. اما اكنون مي دانيم كه با ازدواج يك زندگي جديد را شروع مي كنيم و كه همراه با خوشي ها، سختي ها و دغدغه هاي پيش بيني نشده اي مي باشد.

در اين مقاله مي خواهيم به صورت واقعي پايان زندگي سيندرلاها و شاهزاده ها را بررسي كنيم كه آيا موفق خواهند بود؟ آيا اختلافات سطح طبقاتي مي تواند مشكلاتي براي زوجين به وجود آورد و در زندگي مشترك آن ها اختلافاتي ايجاد كند؟ در اين مقاله به بررسي كامل ازدواج با دختر فقير و به اين سوالات پاسخ مي دهيم.

معايب ازدواج با دختر فقير
ازدواج يك نقطه عطف در زندگي هر دختر و پسري محسوب مي شود و در آن فرد مورد نظر خود را به عنوان شريك زندگي مشترك انتخاب مي كنند تا مدت باقيمانده از عمر خود را در كنار او به زندگي بپردازند.

در گذشته بيشتر اوقات انتخاب همسر توسط والدين جوانان انجام مي شد، گاهي براي اولين بار عروس و داماد در مراسم عروسي يكديگر را مي ديدند كه البته خوشبختانه اين مورد ديگر وجود ندارد.

امروزه شرايط زندگي و فرهنگ خانواده ها تغيير كرده است و دختر و پسر خودشان طرف مقابل شان را انتخاب مي كنند و قرار و مدارها و تصميمات از قبل توسط دختر و پسر انجام شده است و فقط به خاطر احترام به بزرگ تر ها مراسم خواستگاري را به صورت تشريفاتي برگزار مي كنند.

انواع سبك ازدواج
بنابراين در اينجا با دو نوع سبك ازدواج رو به رو هستيم كه به آن سبك سنتي و مدرن مي گويند.

در ازدواج هايي كه به صورت سنتي صورت مي گرفت، تصميم گيرنده اصلي والدين هستند و معمولا شخصي را براي فرزندشان انتخاب مي كنند كه از همه لحاظ در سطح و پايه آن ها باشد و اين يك نوع ازدواج اجباري مي باشد.

در اين وصلت ها در بسياري از اوقات پول حرف اول را مي زد و اگر خواستگار مرد پولدار باشد در بيشتر مواقع آن وصلت انجام مي شد.

اما ازدواج هايي كه سبك مدرن هستند در آن دختر و پسر تصميم نهايي را مي گيرند، عشق و علاقه به وجود مي آيد و معيار آن ها براي ازدواج عشق و دوست داشتن مي باشد.

در اين ازدواج ها ممكن است با سبك هاي طبقاتي متفاوتي رو به رو شويم و بيشتر اختلاف طبقاتي هايي كه به وجود مي آيد به خاطر مسائل مالي مي باشد يعني ازدواج هايي كه در آن ها يكي از طرفين پولدار و ديگري فقير است.

هنگامي كه با اين اختلاف طبقاتي ها رو به رو مي شويد ممكن است نگران شويد كه در اين مقاله به طور كامل توضيحاتي را در آن مورد بيان مي كنيم.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-ازدواج با دختر فقير |وضعيت اقتصادي نامناسب

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۵:۵۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی