moshaverrkhob
moshaverrkhob

ترديد در ازدواج داريد؟ تصميم گيري در مورد ازدواج كار آساني نيست و ممكن است در مورد جواب مثبت به خواستگار بسياري از افراد دچار دودلي و شك و ترديد شوند و تصميم گيري براي آن ها سخت باشد و به همين دليل آن را به وقفه بندازند.

ازدواج كردن و انتخاب همسر مناسب بسيار مهم است و به زندگي و آينده فرد ربط دارد و شك و ترديد باعث مي شود تا فرد به سختي تصميم بگيرد و اگر دليل اصلي شك و ترديد را بشناسد فرد مي تواند راحت تر تصميم بگيرد.

ترديد در ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج
به همين دليل در اين مقاله امر مهم ازدواج و شك و ترديد در مورد آن را مورد بررسي قرار مي دهيم.

همچنين افراد براي اينكه بر ترديدهاي خود غلبه كنند و دچار شك و ترديد زياد در مورد ازدواج نشوند از مشاوره قبل از ازدواج استفاده مي كنند و به همين دليل با اطمينان بيشتري مي توانند در مورد ازدواج تصميم بگيرند.

تصور غيرواقعي از ازدواج
برخي از افراد ازدواج را خيلي وحشتناك در نظر مي گيرند و دورنمايي غيرطبيعي نسبت به آن دارند، اين گونه رويكردها باعث مي شود تا تصميم گيري براي افراد سخت شود و مكشلاتي در مورد انتخابشان به وجود آيد.

به همين دليل افراد براي گرفتن تصميمات مهم زندگي مانند ازدواج دچار شك و دودلي مي شوند و در مورد آينده زندگي خود نگران هستند به همين دليل به خاطر نگراني در مورد آينده در تصميم گيري مشكلاتي براي آن ها به وجود مي آيد.

آن ها به طي كردن مسير طولاني كه در پيش دارند فكر مي كنند و به همين خاطر تصميم گيري را براي خود سخت كرده و دچار استرس و اضطراب مي شوند.

اين افراد مي خواهند از صددر صد درست بودن تصميم خود مطمئن شوند و با اطمينان كامل تصميم بگيرند به خاطر همين در تصميم گيري دچار ضعف هايي مي شوند و شرايط تصميم گيري را براي خود سخت مي كنند.

شك و ترديد در ازدواج: مسائل اقتصادي
در سال هاي اخير يكي از مشكلات زندگي زناشويي مشكل مالي مي باشد كه بسيار برجسته است و يك ياز مهمترين عواملي است كه ازدواج را براي جوانان سخت كرده است و آن ها دچار ترديد و دودلي مي كند همين شرايط مالي و اقتصادي مي باشد.

مشكلات اقتصادي و مالي بيشتر مردان را درگير مي كند و بر روي تصميم آن ها تاثير مي گذارد چون امروزه تامين كردن حداقل هاي اقتصادي براي ازدواج آسان و راحت نمي باشد و چون اين حداقل هاي اقتصادي براي ازدواج لازم است ازدواج كردن را براي جوانان سخت مي كند.

بسياري از مردان هستند با اينكه همسر مورد علاقه خود را پيدا كرده اند اما باز هم در مورد ازدواج كردن به خاطر شرايط بد اقتصادي دودل و دچار ترديد مي شوند.

منبع: مركز مشاوره ستاره ايرانيان-ترديد در ازدواج | ۵ دليل اصلي نه گفتن…

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۲:۴۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی