moshaverrkhob
moshaverrkhob

راه هاي جلوگيري از انتقال بيماري هپاتيت ب در رابطه زناشويي بين همسران

هپاتيت ب بيماري است كه مثل ايدز از راه انتقال خوني و ترشحات مهبلي(در زنان ) و مني (در مردان) به ديگر افراد منتقل مي شود. شما مي‎توانيد بعد از استفاده واكسن مربوطه كه در طي سه مرحله انجام مي‎شود تا حدودي از مبتلا شدن به اين بيماري در امان باشيد. در رابطه با نزديكي تان حتما بايد از كاندوم بهره بگيرد و در رابطه با داشتن جراحت و يا زخم در دستگاه تناسلي (مانند تبخال تناسلي) تا بهبودي كامل آن و دريافت تاييد پزشك معالج اقدام به رابطه جنسي نكنيد. چون انتقال مريضي هاي مقاربتي چون هرپس (تبخال) به وسيله كاندوم قابل پيش گيري نمي‎باشند. و به وسيله ي تركيدن تبخال‎ و آزاد شدن مايع آن شخص مي‎تواند ويروس‎هاي عامل هپاتيت را به همسرش خود منتقل كند.

تاثير پوشيدن لباس زير تنگ مردانه در باروري و يا توانايي جنسي مردان

با توجه به شكل آلت تناسلي مردان كه در خارج از بدنشان قرار دارد محققين هم به انجام آزمايش‎هايي براي روشن شدن اين احتمال پرداخته‎اند. ولي تا كنون كه موفق نشده اند به نتايج خاصي دست پيدا كنند . ولي گزارشي هم مبني بر تاثير منفي لباس زير تنگ مردانه بر روي ميزان اسپرمي كه در بدنشان به وجود مي آيد مي‎شود نداشته‎ايم. نتايج مطالعه‎اي كه در اُكتبر سال ۱۹۹۸ در نشريه ارولوژي به منتشر شده بود كه حاكي از اين بود كه استفاده از شورت‎هاي تنگ بر روي توان باروري مردان اثر منفي ندارد. اما به طور كلي، زير فشار گذاشتن بيضه‎ها كار صحيحي نيست زيرا مي تواند خونرساني را دچار اختلال كند.

تمرينات كگل يا كف لگني براي خانم ها و آقايان

اين تمرينات به وسيله ي دكتر آرنولد كِگِل جهت كمك به بهبود وضعيت جسماني زنان بعد از زايمان ارائه شد و هدف از انجام آن بالا بردن توان عضلات لگني در زنان و در نتيجه متوقف كردن خونريزي بعد از زايمان بود. دكتر كگل بعدها متوجه شد كه انجام اين تمرينات به بالا بردن لذت جنسي نيز كمك مي‎كند. انواع اين حركات زياد است اما ريشه‎ي همگي آن‎ها يكي مي باشد.


تمرينات براي مردان و زنان:

دفع ادرار را در هنگام دستشويي كردن بوسيله‎ي منقبض كردن عضلات لگني مهار كنيد و پس از آن دوباره رها كنيد.
عضله هاي لگن را منقبض كنيد، به مدت يك ثانيه نگه داريد و سپس رها كنيد. اين حركت را روزي سه بار و هر دفعه ده بارانجام دهيد. تدريجا تعداد انقباضها و تعداد دفعات انجام تمرينات را به ده بار انقباض به ميزان بيست دفعه در روز برسانيد.
جهت تنوع در انجام اين تمرينات مدت زمان انقباض را به سه ثانيه افزايش دهيد و سپس عضلات را رها كنيد. شما قادريد مخلوطي از تمرين‎ها را انجام دهيد (يكبار تعداد دفعات را طولاني و كوتاه كنيد و بار بعد ميزان انقباضات را).

منبع: مركز مشاوره ستاره ايرانيان-سوالات جنسي متداول

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۵۸:۱۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی