moshaverrkhob
moshaverrkhob

آيا تا بحال براي شما پيش آمده است كه در يك اتاق پر از افراد ديگر قرار داشته باشيد و احساس تنهايي بكنيد؟

 

واقعيت اين است كه شما در هر جايي و در هر زماني مي توانيد احساس تنهايي داشته باشيد.

 

راه هاي فرار از احساس تنهايي

در ادامه يك سري راهنماهايي بيان شده است كه با استفاده از آنها مي توانيد احساس ارتباط بيشتري را با ساير افراد پيدا كنيد.

 

از موارد كوچك شروع كنيد

بهترين روش براي خارج شدن از گرداب تنهايي اين است كه با يك سري تعاملات اجتماعي كوچكي شروع كنيد.

 

سعي كنيد يك مكالمه كوچكي با صندوق دار يك سوپرماركت داشته باشيد يا يك پيامي را به دوستتان بفرستيد.

 

بله، ممكن است در مرحله اول احساس كنيد كه اين كار بي فايده مي باشد، ولي اين تعاملات كوچك مي توانند به شما كمك كنند تا احساس تنهايي و انزواي كمتري داشته باشيد.

 

10 موردي را كه هنگام احساس تنهايي بايد انجام داد - مشاوركو

۱۰ موردي را كه هنگام احساس تنهايي بايد انجام داد – مشاوركو

يك زمان خاصي از وقت خودتان را صرف بودن در كنار افراد همفكر بكنيد

مشغول چه كاري هستيد:

 

بازي هاي ويدئويي،

موسيقي،

كتاب

ملحق شدن به يك گروه عبارت از يك راه مناسبي براي ملاقات داشتن و ارتباط برقرار كردن با افراد همفكر مي باشد.

 

مدرسه شما يا شوراياري ها، گروه هاي كاري يا تورهاي تفريحي مي تواند گروه هاي زيادي داشته باشد، بنابراين در صورتي كه يك كلوب براي شما مناسب باشد، حتما آن را بررسي كنيد.

 

يك گزينه ديگري كه داريد ” ملاقات كردن” مي باشد.

 

اين ملاقات باعث مي شود افرادي كه از موارد يا فعاليت هاي مشابه لذت مي برند، در كنار يكديگر قرار بگيرند و اين موارد لذت بخش مي تواند باشگاه ورزشي، عكاسي، تكنولوژي يا هر چيز لذت بخش ديگري باشد.

 

شما در انتخاب اين موارد آزاد هستيد و هزينه اي هم بابت آن نمي پردازيد!

 

فعال باشيد

ورزش يك مورد مناسبي براي كاهش استرش مي باشد، ولي آيا شما اين مورد را به عنوان روشي براي ملاقات با افراد جديد در نظر مي گيريد؟

 

يك مورد مناسبي كه در مورد ورزش وجود دارد، عبارت از منظم بودن آن مي باشد – بنابراين ممكن است كه مدتي طول بكشد، ولي شما با گذشت زمان مي توانيد روابط خودتان را ايجاد كنيد و در عين حال فشار زيادي بر روي شما وجود نداشته باشد.

 

شما مي توانيد به يك كلاس ورزشي ملحق شويد، در يك ورزش رقابتي شركت كنيد، يا اينكه رئيس باشگاه محلي خودتان باشيد.

 

همچنين در صورتي كه دوستان علاقمندي داشته باشيد، مي توانيد با آنها به پياده روي برويد يا با هم بدويد.

 

رهايي از احساس تنهايي و پوچي - دكتر عبيدي

رهايي از احساس تنهايي و پوچي – دكتر عبيدي

روابط آنلايني داشته باشيد

صحبت كردن آنلاين با افراد ديگر يك روش مناسبي براي مبارزه با تنهايي مي باشد، چرا كه به شما اين اجازه را مي دهد تا در يك فضاي راحت و ايمني (همانند اتاق خودتان) قرار بگيريد.

 

همچنان با دنياي بيرون ارتباط داشته باشيد.

 

هر چند كه اين مورد در برخي مواقع مي تواند منجر به ارتباط داشتن با افراد بدخواهي شود، ولي يك مقدار تحقيق مي تواند منجر به ايجاد يك پناهگاه آنلاين مناسبي براي شما و افرادي همانند شما شود.

 

مكانهاي ارتباطي يك فضاي حمايت كننده، ايمن و بي نامي مي باشد كه افراد نسبت به موارد صورت گرفته نسبت به خودشان مراقبت مي كنند، چرا كه خودشان هم در آنجا قرار دارند.

 

در برنامه ريزي خودتان، تا يك حدي جنبه هاي اجتماعي را هم مد نظر قرار بدهيد

در برخي مواقع كه در مدار تنهايي بي انتهايي قرار مي گيريد، مي توانيد از فرصت هاي مربوط به اجتماعي شدن استفاده كنيد، حتي در صورتي كه متوجه آنها نشويد.

 

سعي كنيد براي بيرون رفتن و اجتماعي شدن حداقل به ميزان يكبار در طول هفته، خودتان را به چالش بكشيد.

 

در يادداشت هاي روزمره خودتان بنويسيد كه حداقل يك بار بايد داراي فعاليت اجتماعي هفته اي منظمي باشيد و زمان خودتان را برنامه ريزي كنيد تا فراموش نكنيد.

 

قرار ملاقات داشته باشيد

آيا در هنگام درخواست كردن يك فرد براي بغل كردن شما، احساس راحتي نمي كنيد؟

 

اين مورد عادي مي باشد.

 

يك كتاب مناسب، يك پازل متقاطع كلماتي صبحگاهي يا يك مجله ورزشي را برداريد و خودتان را مشغول كنيد.

 

هيچ نيازي نيست كه خلاقيت زيادي داشته باشيد، فقط يك مكاني را پيدا كنيد كه بتوانيد براي يك ساعت در آنجا راحت باشيد.

 

اين مكان مي تواند يك قهوه خانه محلي، يك پارك حيوانات، يك گالري هنري يا نزديك ترين ساحل باشد.

 

در بار اول كه به تنهايي پرواز مي كنيد، مي توانيد يك مقدار احساس ناراحتي بكنيد.

 

حتي ممكن است اين نگراني را داشته باشيد كه افراد ديگر در مورد شما قضاوت مي كنند – ولي ما به شما قول مي دهيم كه ساير افراد اين كار را انجام نمي دهند.

 

همچنين داشتن يك مكان ثابت مي تواند به شما كمك كند تا افراد جديدي را مشاهده كنيد.

 

در صورتي كه به اندازه كافي به آن مكان مي رويد، به مرور زمان متوجه يك سري چهره هاي آشنا خواهيد شد و حتي ممكن است دوستاني براي خودتان پيدا كنيد.

 

بنويسيد

نوشتن يك روش بسيار مناسبي براي مبارزه كردن با تنهايي مي باشد، چرا كه باعث مي شود تفكرات خودتان را مشخص كنيد، احساسات خودتان را پردازش كنيد و شناخت بهتري نسبت به خودتان به دست بياوريد.

 

روزنامه شما مي تواند به بهترين دوست شما تبديل شود:

 

نوشتن يك فضاي ايمني را براي بيرون ريختن همه موارد موجود در ذهن تان ايجاد مي كند و اين فضا مختص شما خواهد بود.

منبع :۱۰ موردي را كه هنگام احساس تنهايي بايد انجام داد- مشاوركو

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۴:۲۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

خرید فالوور و لایک

لینک ساز ، سامانه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد   / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید گوشی شیائومی / بروز کالا / قیمت یاب / قیمت تلویزیون / قیمت گوشی آیفون  / چگونه جذب خود کنیم  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  / چت روم / خدمات گرافیک آریا گستر