moshaverrkhob
moshaverrkhob

متن منشور اخلاقي روان‌شناسان و مشاوران :

اين‌جانب....................... در محضر پروردگار منان و در پرتو نورانيت قرآن پيمان مي‌بندم كه:

ـ همواره در ارائه خدمات روان‌شناسي و مشاوره، مقيد به موازين اخلاقي و متعهد به رعايت ارزش‌هاي الهي بوده و پايبند نظام‌نامه اخلاقي سازمان نظام روان‌شناسي و مشاوره جمهوري اسلامي ايران باشم.
ـ در تكريم شخصيت فردي و خانوادگي مراجعان با كلام و رفتار از هيچ كوششي فروگذار نباشم.
ـ براي مراجعان خود همواره محيطي امن در بستر موازين اخلاقي و شرعي فراهم نموده و از پديدآيي احساس ناامني در مراجعان خود پيش‌گيري نمايم.
ـ همواره محرم راز مراجعان بوده‌، دانسته‌ها و اطلاعات لازمي كه در فرايند ارائه خدمات روان‌شناسي و مشاوره از مراجعان خود دريافت مي‌دارم به مثابه امانت‌هايي الهي تلقي نموده و هرگز در محافل خصوصي و مجامع عمومي افشا ننمايم و جز در موارد استثنايي نظير الزامات قانوني و شهادت‌هاي دادگاهي و ضرورت‌هاي مداخلات سريع درماني، هيچ‌گونه از اطلاعات دريافتي را در اختيار كسي قرار ندهم.
ـ در فعاليت‌هاي تخصصي و حرفه‌اي خود با مراجعان ثابت قدم بوده ، هرگز براساس سلايق شخصي و كشش‌هاي نفساني با مراجعان تعامل ننمايم و خارج از قلمرو تخصصي و حرفه‌اي با ايشان ارتباط برقرار ننمايم و از به‌كار بردن روش‌ها، تكنيك‌ها و توصيه‌هايي كه با موازين شرعي و نظام ارزشي در تعارض مي‌باشد اجتناب نمايم.
ـ در امور خاصي كه خارج از حوزه تخصصي‌ام مي‌باشد وارد نشده و عنداللزوم مراجع يا مراجعانم را به متخصصان ذي‌صلاح ارجاع دهم.
ـ افزون بر تعرفه‌هاي مصوب سازمان نظام روان‌شناسي و مشاوره كشور از مراجعان خود مطالبه‌اي نداشته باشم.
ـ متعهد مي‌شوم حداقل دو ماه قبل از انقضاي تاريخ اعتبار پروانه تخصصي خود نسبت به تمديد آن اقدام نمايم.

امضا/تاريخ

"منبع: تالار روانشناسي و مشاوره آنلاين ازدواج، خانواده، تحصيلي همياري ايران-منشور اخلاقي روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان شناسي و مشاوره
"

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۸:۲۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی