moshaverrkhob
moshaverrkhob

بارها شده است كه دختران و پسران با مراجعه به مراكز مشاوره از وضع بد روحي خود گفته و ادامه مي دهند كه فردي كه خيلي دوستش داشتند و قول و قرار گذاشته و براي ازدواج تلاش مي كردند اكنون ديگر ميل گذشته و براي ازدواج را نداشته و اين را كاملاً از رفتار و سخنان وي درك مي كنند و به دنبال راه چاره هستند. اين عزيزان بايد بدنبال علت اين اتفاق بوده و با خود بيانديشند كه چه كرده اند كه فردي كه آن همه شوق براي ازدواج داشته اكنون به اين روز افتاده است.

line-separator

عامل اين رفتار دو مبحث اصلي مي تواند باشد اول آنكه با رفتار و اعمالي كه در ادامه رابطه از ما ديده است، سرد شده و ديگر آن فرد مشتاق براي زندگي با ما نيست و دوم آنكه پاي نفر ديگري در ميان است. راه هاي شناخت اين دو عامل بسيار است اما خود ما مي توانيم از نحوه برخورد و رفتار او پي به اين مسئله ببريم. اصولاً كسي كه قصد خيانت دارد در رفتار خود اين مسئله را نشان مي دهد در اين مواقع ما مي توانيم بسيار خوشحال باشيم كه قبل از ازدواج پي به شخصيت آن انسان برده و زندگي خود را تباه نكرده ايم اما كساني كه عامل اول را دليل بر سرد شدن رابطه مي دانند بايد اين نكته را درك كنند كه هر فردي ويژگي هاي اخلاقي و رفتاري منحصر به فردي دارد و خب به طبع بعد از برقراري ارتباط با يك نفر، هم او و هم ما سعي داريم تا ويژگي هاي بد اخلاقي خويش را برطرف كرده و درصدد خشنودي طرف مقابلمان تلاش كنيم. در ابتداي رابطه اي كه قصد ازدواج در آن است، همواره برخي ملاحظات مي شود زيرا دو نفر بايد همديگر را شناخته و سپس از همديگر انتظار داشته باشند تا درك متقابل داشته و از انجام عملي كه ديگري را ناراحت مي سازد دوري كنند اين شناخت بايد پيش بيايد تا بدانيم كه چه كاري را انجام داده و از انجام چه كاري دوري كنيم. بنابراين هرچه كه از رابطه مي گذرد انتظارات از درك متقابل بالا رفته تاجايي كه ديگر انتظار ديدن رفتاري كه بدمان مي ايد را از طرفمان نداريم. اين حس دوطرفه بوده و قطعاً شما آن را كم كرده ايد. بنابراين هنگامي كه رفتاري از ما سر مي زند كه طرف مقابلمان از آن آزرده مي شود و مي دانيم كه چنين است، وي انتظار شنيدن يك معذرت خواهي ساده را از شما دارد البته اگر به اين موضوع واقف باشد كه گذشتدر زندگي كليد طلايي موفقيت و خوشبختي است اما هرچه كه رفتار هاي ما در جهت آزردگي خاطر وي پيش رود ، او سرد تر و سرد تر شده تا جايي كه ديگر طاقت نداشته، با وجود سختي دل مي كند و قيد ازدواج با شما را مي زند. بنابراين سعي كنيم رفتار خويش را مديريت كرده و شخصيت طرف مقابلمان را حفظ كنيم تا ديگر با ندامت زياد و پشيماني دير هنگام مواجه نشويم.

منبع:مشاوره ازدواج-چرا نظرش براي ازدواج عوض شد؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۳۲:۲۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی