moshaverrkhob
moshaverrkhob

اشتباهاتي كه به طلاق و جدايي ختم مي شوند

اگر در مورد اشتباهاتي كه به طلاق ختم مي شوند آگاهي داشته باشيد مي توانيد تا حدودي پيشگيري هاي لازم را انجام دهيد كه طلاقي صورت نگيرد.

يكي از مهم ترين مراحل در زندگي همه افراد، ازدواج كردن مي باشد، براي اين كه فرد ازدواج موفق و عشق ماندگاري داشته باشد بايد زوجين تلاش كنند تا به اهداف مشترك شان برسند و در زندگي تفاهم داشته باشند.

در صورتي كه در مورد اصول اساسي در زندگي مشترك آگاهي داشته باشيد مي توانيد از اشتباهاتي كه منجر به طلاق مي شود پرهيز كنيد و سعي كنيد تا رابطه عاشقانه تان در مسير سرازيري قرار نگيرد.

رابطه زناشويي تا حد زيادي به درك متقابل و واكنش طرفين بستگي دارد، در اين مقاله ۵ مورد از اشتباهاتي كه منجر به طلاق مي شود را بيان مي كنيم و در مورد آن توضيحاتي مي دهيم و هم چنين با راهكارهايي براي مقابله با اين اشتباهات مفيد مي باشند آشنا مي شويم.

عوامل طلاق و جدايي
عوامل بسياري وجود دارد كه ممكن است زندگي زناشويي را تا ورطه طلاق و جدايي ببرد، با اين حال برخي از اين اشتباهات از عموميت بيشتري برخوردار مي باشند كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم.

برگشت بعد از طلاق
برگشت بعد از طلاق | رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق
اشتباهاتي كه به طلاق ختم مي شوند، تصميمات شتاب زده
بسياري از دختران و پسران در اوايل ازدواج به صورت ديوانه وار عاشق هم هستند اما اين احساسات آتشين در بسياري از مواقع به سرعت فروكش مي شود و بعد از ازدواج اختلاف نظرهايي در ميان آن ها به وجود مي آيد.

در اين شرايط گرفتن تصميمات شتاب زده و از روي احساسات، مشورت نكردن با همسر و عدم بررسي منطقي مشكلات باعث دامن زدن به تنش هايي در ميان زوجين مي شود.

راه حل:
ازدواج كردن آغاز زندگي دو نفره و پيمودن مسير مشترك توسط زوجين مي باشد و در اين مسير چالش ها و سختي هاي بسياري وجود دارد.

براي حل اين مشكلات بايد برنامه ريزي هاي صورت گيرد و راهي براي حل اين مشكلات در نظر گرفته شود هم چنين مديريت و برنامه ريزي بايد به درستي انجام گيرد.

در فرصت مناسب با همسرتان در مورد مشكلات و دغدغه هاي زندگي تان مشورت كنيد اين كار باعث بارش فكري مي شود و به اين وسيله مي توانيد بهترين راهكار را پيدا كنيد.

اشتباهاتي كه به طلاق و جدايي ختم مي شوند، قوانين سفت و سخت در مورد امور منزل
يكي ديگر از قوانين طلاق مي تواند حاكم بودن قوانين سخت و انعطاف ناپذير در امور منزل باشد، چنين اشتباهي در زندگي مشترك باعث مي شود خانه به جاي اين كه محيط امن و پر از آرامش باشد به يك اردوگاه اجباري براي زوجين تبديل شده است.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-اشتباهات مهلك كه به طلاق و جدايي ختم مي شوند

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جدايي، دلايل طلاق، طلاق،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۵:۲۱ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی