moshaverrkhob
moshaverrkhob

آمادگي براي طلاق، چه عواملي نشان دهنده آمادگي افراد براي طلاق است؟

افراد جامعه و كساني كه درخواست طلاق دارند بايد آمادگي لازم براي طلاق و جدايي را داشته باشند تا بتواند براي زندگي شان تصميم درستي بگيرند و از تصميم خود پشيمان نشوند، طلاق به خاطر دلايل بسياري به وجود مي آيد كه برخي از آن ها عبارت اند از: عدم تفاهم، خيانت، مسائل مالي، فقدان باورهاي مذهبي، ناسازگاري، اعتياد، مشكلات روحي و رواني و غيره.

هم چنين طلاق پيامدهاي ناگواري دارد كه باعث آسيب زوجين و فرزندان مي شود البته برخي از زوجين در زندگي ممكن است با چالش ها و مشكلاتي رو به رو شوند كه ماندن در زندگي مشترك مي تواند آسيب هاي بيشتري براي آن ها به همراه داشته باشد.


طلاق پيامدهاي ناگواري دارد كه باعث آسيب زوجين و فرزندان مي شود
در ادامه اين مقاله عواملي كه باعث طلاق مي شود و راهكارهايي كه باعث آمادگي براي طلاق مي شود را بيان مي كنيم هم چنين در اين شرايط براي كسب آگاهي بيشتر مي توانيد به مشاور طلاق مراجعه كنيد تا در اين خصوص شما را راهنمايي كند.

عواملي كه زمينه ساز طلاق هستند چيست؟
مشكلات و كمبودهاي بسياري وجود دارد كه ممكن است منجر به طلاق و جدايي شود، البته اين دلايل صرفا نمي توانند علت اصلي و عوامل طلاق باشند. برخي از علل طلاق عبارت اند از:

ازدواج زود هنگام
اعتياد
خيانت
انواع اختلالات جنسي
ناسازگاري
مسائل روحي و رواني
ازدواج قبلي
اختلاف فرهنگي در ازدواج
مشكلات مالي
تفاوت سني زياد
آمادگي براي طلاق
برخي از زوجين زماني كه در روابط عاطفي يا جنبه هاي ديگر از زندگي با مشكلاتي رو به رو مي شوند نمي توانند تصميم درستي در مورد آن مشكلات بگيرند و فورا براي طلاق اقداماتي را انجام مي دهند در صورتي كه آن ها آمادگي لازم براي طلاق را نداشته باشند ممكن است بعد از مدتي از تصميم خود پشيمان شوند.

در ادامه اين مقاله سوالاتي بيان شده است كه پاسخ دادن به آن ها تا حدودي نقش تان را در زندگي مشخص مي كند و شما را از سردرگمي در مي آورد ، هم چنين در اين شرايط بايد توجه داشته باشيد كه براي طلاق و جدايي آمادگي كاملي داريد يا خير.

البته توجه داشته باشيد كه به اين سوالات به تنهايي به اين سوالات نبايد اكتفا كنيد و بر اساس آن براي زندگي تان تصميم بگيريد، بلكه در اين شرايط توصيه مي شود از مشاور كمك بگيريد تا در اين زمينه شما را راهنمايي كند تا با بهره بردن از مهارت تصميم گيري درست، تصميمات صحيح بگيريد و در آينده از تصميمي كه گرفته ايد پشيمان نشويد.

منبع:كانون مشاوران ايران-آمادگي براي طلاق | چه عواملي نشان دهنده آمادگي افراد براي طلاق است؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۸:۳۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی