moshaverrkhob
moshaverrkhob

برگشت بعد از طلاق، رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق

افرادي كه به مرحله طلاق مي رسند، معمولا به ندرت اتفاق مي افتد تا دوباره به زندگي شان برگردند زيرا افراد در اين دوران به يكديگر زخم هاي بسياري مي زنند كه به زودي خوب نخواهد شد، آن ها بعد از جدايي با فرد ديگري ازدواج مي كنند و يا ترجيح مي دهند مدت طولاني به تنهايي زندگي كنند.

گاهي اوقات ترجيح مي دهند به زندگي قبلي شان برگردند و با فردي كه طلاق گرفته اند ازدواج كنند، در صورتي كه شما جز اين افراد هستيد در ادامه اين مقاله چند نكته ارزشمند را بيان مي كنيم كه در اين زمينه مي تواند براي شما مفيد باشد.

هم چنين در اين شرايط مي توانيد با مشاوران روانشناس و متخصصين امور طلاق مشورت كرده تا بهترين راهكارها را در اختيار شما قرار دهند و براي اين كه اطلاعات بيش تري كسب كنيد مي توانيد از مشاوره طلاق كمك بگيريد.

برگشت بعد از طلاق
برگشت بعد از طلاق به زمان زيادي نياز دارد و همان ابتدا نبايد انتظار داشته باشيد كه بلافاصله بعد از طلاق دوباره همسرتان شما را بپذيرد.

در صورتي كه موضوع جدي باعث تصميم براي طلاق و جدايي شما از همسرتان شده است، براي التيام اين زخم بايد اقداماتي را انجام دهيد، در صورتي كه در اين مسير مي خواهيد عملكرد مناسبي داشته باشيد اين مقاله را تا انتها مورد بررسي قرار دهيد تا اطلاعات شما در اين زمينه افزايش يابد.

در نظر بگيريد كه چرا در وهله اول طلاق گرفتيد
در زمان طلاق ممكن است با يكديگر آشتي كنيد و در وهله اول بايد به اين نكته توجه كنيد كه امكان دارد دوباره كارتان به طلاق بكشد يا خير. به علت اصلي و عوامل طلاق خود فكر كنيد.

در اين شرايط شما بايد ريشه مشكلات روابط زناشويي را به خوبي مورد بررسي قرار دهيد و فكر كنيد آيا اين مسئله مي تواند دوباره براي شما مشكلاتي را ايجاد كند يا خير؟

به طور مثال ممكن است جدايي شما به خاطر بي اعتمادي به همسرتان باشد به اين موضوع توجه داشته باشيد اگر همسرتان به شما قول دهد كه ديگر اين اتفاق نخواهد افتاد و در اين شرايط شما احساس كرديد كه نمي شود روي حرف او حساب كرد و به او اعتماد كرد، آشتي كردن گزينه ي خوبي براي شما نمي باشد.

شما بايد آشتي كردن را براي موقعي بگذاريد كه اختلافات شما حل شده است، آشتي را آهسته انجام دهيد تا ببينيد در مورد آينده به نتيجه مي رسيد و مي توانيد زندگي خوبي در كنار يكديگر داشته باشيد و يا گذشته به سادگي براي شما تكرار خواهد شد.

برگشت بعد از طلاق، بپرسيد كه آيا چيزي تغيير كرده است يا خير
زماني كه بعد از طلاق به آشتي فكر مي كنيد بايد هدفتان به سمت يك رابطه كاملا جديد باشد و نبايد رابطه قبل از طلاق را بازگرداني كنيد و راهكارهايي براي مسائلي پيدا كنيد كه براي اولين بار منجر به طلاق گرفتن و جدايي شما شده است.

به احتمال زياد در زمان بين طلاق و اكنون، شما و همسرتان تغيير كرده ايد و در صورتي كه همسرتان مي گويد كه تغيير كرده است به او زمان بدهيد و از او بخواهيد كه تغييرات خود را اثبات كند.

شكايت هاي قديمي را مطرح نكنيد
در صورتي كه به دنبال آشتي و برگشت به سمت همسرتان هستيد سعي كنيد در مورد شكايت هاي قديمي هيچ مسئله اي را مطرح نكنيد و اگر در مورد اختلافات گذشته خود بحث كنيد، جنگ و جدال در ميان شما بيشتر مي شود.

و اگر تمايل داشتيد كه مشكلات و مسائل گذشته را مطرح كنيد بايد از مشاوره حرفه اي كمك بگيريد و در حضور او به حل مشكلات خود بپردازيد تا صحبت هاي شما به دعوا كشيده نشود.

 

منبع:كانون مشاوران ايران-برگشت بعد از طلاق | رعايت نكاتي براي آشتي و بازگشت بعد از طلاق

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۷:۴۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی