moshaverrkhob
moshaverrkhob

جدا خوابيدن زن و شوهر، قهر نيستم فقط جدا مي خوابيم!

جدا خوابيدن زن و شوهر به چه دلايلي اتفاق مي افتد؟ اين جدايي در رابطه زناشويي مي تواند پيامدهايي داشته باشد، بسياري از زوجين به دلايل مختلفي مانند اختلال خواب و مشكلات ارتباطي تصميم به جدا خوابيدن مي كنند.

مسئله جدا خوابيدن به مرور زمان مي تواند بر روي روابط جنسي آن ها تاثير منفي بگذارد و منجر به سردي و فاصله ميان زوجين مي شود.

اگر شما هم از همسرتان دور شده ايد و جدا از او مي خوابيد و در مورد پيامدهاي اين جدايي سوال هايي داريد، بهتر است.

اين مقاله را مورد مطالعه قرار دهيد و اطلاعات آن مي تواند براي شما مفيد باشد و در اين شرايط شما مي توانيد براي شناخت بيشتر خود و همسرتان از مشاوره جنسي كمك بگيريد تا بتوانيد مشكلات خود را رفع كنيد و روابط زناشويي خوبي داشته باشيد.

جدا خوابيدن زن و شوهر: پيامدهاي مثبت و منفي
جدا خوابيدن زن و شوهر هميشه بد نمي باشد گاهي اوقات به نفع زن و شوهر است تا جدا از يكديگر بخوابند در ادامه اين مقاله به پيامدهاي مثبت و منفي اين موضوع اشاره مي كنيم.

جدا خوابيدن زن و مرد، فوايد و مضرات
در بسياري از اوقات جدا خوابيدن زن و مرد مي تواند براي سلامتي آن ها مفيد باشد به عنوان مثال اگر همسر شما در خواب خر و پف مي كند، زيادي تكان مي خورد يا نيمه شب ها از خواب بيدار مي شود و شما را بيدار مي كند.

به طور طبيعي خواب و استراحت شما دچار آسيب مي شود اين مسئله از نظر جسمي و روحي مشكلاتي براي شما به وجود مي آورد، در زير نمونه هايي از اين مشكلات را بيان مي كنيم:

احساس غمگيني
تغييرات خلقي
بروز مشكلاتي در تمركز
ايجاد تغييراتي در وزن
زماني كه با اين مشكلات رو به رو مي شويد جدا خوابيدن باعث مي شود تا خوابتان كيفيت خوبي داشته باشد اين مسئله در زنان اهميت بسياري دارد.

زيرا زنان اگر كيفيت خواب آن ها پايين باشد و يا خواب كافي نداشته باشند وضعيت خلقي آن ها تحت تاثير قرار خواهد گرفت، در اين حالت ها مي توانيد با استفاده از راهكارهايي براي خود همسرتان خواب راحت تري داشته باشيد و با او اين مسئله را در ميان بگذاريد.

زماني كه شما جدا مي خوابيد اگر به روابط جنسي و عاطفي همسرتان توجه كنيد و براي نيازهاي او ارزش قائل باشيد جدا خوابيدن مشكل و آسيبي به زندگي شما وارد نمي كند و شما مي توانيد از اين جدايي فيزيكي بهره مثبتي ببريد.

زيرا جدا خوابيدن در اين شرايط باعث مي شود تا احساس دلتنگي نسبت به همسرتان داشته باشيد و ميل جنسي تان افزايش يابد و به همين دليل از اين موضوع مي توانيد در جهت مثبت استفاده كنيد به طور معمول زماني كه انسان از چيزي محروم شود و آن را نداشته باشيد بيشترش قدرش را مي داند.

منبع:كانون مشاوران ايران-جدا خوابيدن زن و شوهر | قهر نيستم فقط جدا مي خوابيم!

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۱:۱۷ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی