moshaverrkhob
moshaverrkhob

تست اعتياد به كراك

در مورد روش هاي تست اعتياد به كراك چه مي دانيد؟ كراك به عنوان مواد مخدر در ايران مي باشد كه افراد بسياري را به خود درگير كرده است و بسياري از افراد براي آن كه از مصرف كراك توسط اطرافيانشان مطمئن شوند به دنبال روش هايي براي تست اعتياد به كراك مي باشند. تقلب در تست اعتياد يكي از نگراني هاي افراد مي باشد به طوري كه امكان دارد نتوانند به نتيجه تست مطمئن شوند.

در اين مقاله در مورد كراك و تست اعتياد به كراك مطالبي بيان شده است در صورتي كه شما سوالاتي داريد مي توانيد اين مقاله را مورد مطالعه قرار دهيد تا پاسخگوي بسياري از سوالاتتان باشيد.

كراك چيست؟
كراك در كشورهاي ديگر از كوكائين به دست مي آيد و در طبقه مواد محرك قرار دارد، اما در ايران از هروئين فشرده به دست مي آيد كه به صورت دود مورد استفاده قرار مي گيرد و در طبقه مواد مخدر قرار مي گيرد، اما تاثيرات تخريبي ماده كراك از هروئين بيشتر مي باشد و آسيب هاي را به همراه دارد.

تست اعتياد به كراك
از آن جا كه كراك در ايران از هروئين به دست مي آيد از مشتقات هروئين به حساب آمده و تست هايي كه براي تشخيص اعتياد به هروئين مورد استفاده قرار مي گيرد مي تواند براي كراك كاربرد داشته باشد، يكي از رايج ترين آزمايش ادرار مي باشد كه براي تشخيص اعتياد به كراك استفاده مي شود اما با توجه به شرايط از آزمايش هاي ديگري مانند تست خون و بزاق و مو استفاده مي كنند.

نمونه ادرار معمولا به وسيله تست نواري و تست كروماتوگرافي قابل سنجش مي باشد، تست نواري به صورت كاست پلاستيكي مي باشد كه در زمان كوتاهي در خانه و يا مطب قابل انجام مي باشد اما تست كروماتوگرافي لايه اي نازك از TLC مي باشد كه به صورت دقيق به تجزيه مواد داخل ادرار مي پردازد و از دقت بالايي برخوردار است اين تست به طور معمول در آزمايشگاه انجام مي شود.

از ميان تست هايي كه براي تشخيص اعتياد به كراك استفاده مي شود نمونه مو روش دقيق تري مي باشد و مي تواند مواد مصرفي توسط فرد در چند ماه گذشته را نشان دهد اما اين تست بسيار هزينه بر و گران مي باشد و به همين دليل كمتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-تست اعتياد به كراك

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۴:۵۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی