moshaverrkhob
moshaverrkhob

نشانه هاي سلامت نوزاد ، چگونه از سلامت نوزاد خود باخبر شويم؟

نشانه هاي سلامت نوزاد چه چيزهايي هستند؟ زماني كه نوزاد به دنيا مي آيد والدين آن ها نگرانشان هستند كه آيا فرزندشان سالم است و مراحل رشدش را به خوبي مي گذراند يا خير. وجود برخي از نشانه ها و رفتار ها به شما كمك مي كند تا اطلاعات بيشتري از رشد شناختي، هيجاني و اجتماعي كه مناسب كودك تان است آگاهي كسب كنيد.

وجود اين نشانه ها در كودكان بر تمامي جنبه هاي زندگي كودك اثر مثبت مي گذارد در ادامه اين مقاله به نشانه هايي كه در مورد سلامت نوزاد خبر مي دهد مطالبي را بيان مي كنيم كه شما مي توانيد با در نظر گرفتن اين نشانه ها از وضعيت فرزند خود با خبر شويد، هم چنين براي اين كه از سلامت جسمي و رواني كودكتان مطمئن شويد مي توانيد از مشاوره و روانشناس كودك كمك بگيريد.

ويژگي هاي نوزاد سالم
نوزادان زماني كه به دنيا مي آيند ويژگي ها و رفتار هايي دارند كه نشان دهنده سلامت آن ها مي باشد و وضعيت جسماني آن ها نرمال است، اما در صورتي كه نوزاد برخي از ويژگي هايي كه در زير بيان شده است را نداشت بهتر است با پزشك اطفال مشورت كنيد و از سالم بودن نوزاد خود مطمئن شويد.

نشانه هاي سلامت نوزاد، شير خوردن
كودكان هنگامي كه به دنيا مي آيند شروع به دريافت غذا مي كنند و به دفعات بيشتري نياز به شير خوردن دارند زيرا قدرت مكيدن آن ها ضعيف تر است و شير كمتري را مي خورند و هر چه بزرگتر مي شوند ميزان دريافت شير آن ها كمتر مي شود زيرا در كنار شير غذاهاي كمكي ديگري استفاده مي كنند و در عين حال در هر وعده به طور كامل تغذيه مي شوند. يكي از ساده ترين علائم براي سالم بودن كودك شير خوردن و دريافت غذا مي باشد كه سلامت نوزاد را نشان مي دهد.

نشانه هاي سلامت نوزاد، دقت كردن نوزاد به محيط اطرافش
نوزاد سالم در طول روز مدت كمي آرام مي شود و به محيط اطرافش توجه مي كند، اين كار نشان مي دهد كه او هشيار است و در حال آموختن و مشاهده جهان پيرامونش مي باشد، معمولا كودكان به محيط اطرافشان خيره مي شوند و يا سعي مي كنند وسايل ها را در دهانشان بگذارند و اين مسئله نشان مي دهد ك كودك از نظر رواني سالم است و اين كار به رشد شناختي او كمك بسياري مي كند.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-نشانه هاي سلامت نوزاد | چگونه از سلامت نوزاد خود باخبر شويم؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۰:۵۵ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی