moshaverrkhob
moshaverrkhob

قلب درماني تشعشعي، كه همچنين به عنوان فرآيند تابش حرارت به قلب ناميده مي شود، يك رهيافت انرژي درماني است كه با شناسايي عدم توازن و اختلالات موجود در جريان طبيعي انرژي بدن، به افراد درمانجو كمك مي كند تا ناراحتي خودشان را رفع كنند.

قلب درماني از طريق تابش حرارت، ريشه در اين عقيده دارد كه شخص مي تواند با ايجاد ارتباط مجدد و با حس دوست داشتن بدون شرط، تشعشع خودش را مجددا تاييد و تميز كند.

يك درمانگر يا مشاور صلاحيت دار مي تواند اين روش درماني را بر روي افرادي كه به دنبال درمان يافتن از غصه، زيان، آسيب ناشناخته و يا نگراني هاي ايجاد شده در نتيجه اين مشكلات هستند، اعمال كند.

تاريخچه و توسعه
اين رهيافت درماني توسط يك روان شناسي به اسم شارون وچ[۱]، كه در روان درماني كل نگر كار مي كرد، ايجاد شده است.

در سال ۱۹۸۴، عقايد و مطالعات معنوي وچ در مورد سنت بوديسم در مورد درمان منجر به راهنماي وي در ايجاد مركز درماني كل نگر شد.

عقايد نظري وي به روش هاي درمان شرقي همراه با تجربيات باليني وي، منجر به شناخت لزوم توجه به چاكراها (مسير هاي اصلي و شرياني) قلب، به منظور قوي تر كردن افراد براي دوست داشتن بدون قيد خودشان شد.

وي بر اين باورد بود كه با توانمند شدن افراد تحت درمان براي دست يابي به دوست داشتن بدون قيد و شرط، علائم روان شناختي و فيزيكي كه افراد تجربه مي كنند از بين خواهند رفت و باعث خواهد شد كه آنها با وجود چالش هايي كه با آن مواجه هستند، از زندگي روزمره خودشان بيشترين لذت را ببرند.

وچ تجربيات خودش در مورد افراد درمانجويي كه به مراكز درمان كل نگر مراجعه كرده بودند را در كتابي به اسم تشعشع قلب: درمان قلب، درمان روح[۲] نوشت و در سال ۱۹۹۵ اين كتاب را چاپ كرد.

كارهاي توسعه اي وي در زمينه قلب درماني تشعشعي ، بيان كننده سنت هاي بوديسم از قبيل تمركز بر چاكراي قلب به عنوان مركز دوست داشتن بدون قيد و شرط .

اين اعتقاد است كه تشعشع، يا حضور معنوي، يك انرژي حباب مانند را در اطراف شخص ايجاد مي كند و به صورت منفي، تحت تاثير چالش ها و آسيب هاي زندگي قرار مي گيرد.

قلب درماني تشعشعي به چه نحوي كار مي كند؟
ايده اصلي مربوط به قلب درماني تشعشعي ، بر مبناي مفهوم بوديسم از چاكراي قلب ايجاد شده است كه بيان مي دارد قلب مركز عشق، دوست داشتن و همدردي بدون شرط در بدن مي باشد.

در زماني كه افراد ناراحتي ها يا عدم توازن هايي را در زندگي شخصي شان تجربه مي كنند كه منجر به اختلال در مسير انرژي بدن مي شود، قلب كه منبع حيات در نظر گرفته مي شود، به عنوان مسيري براي درمان و ايجاد هماهنگي به كار گرفته مي شود.

قلب منجر به ايجاد انرژي مي شود كه منجر به بهبود درمان و ترميم در بدن مي شود و به افراد كمك مي كند تا درك دروني خود از تعادل و آرامش را توسعه دهند و يا آن را ترميم كنند.

در طول پروسه درمان، درمانگر از طريق يك سري اظهارات و بيانات دستوري شخص درمانجو را راهنمايي مي كند و همراه با آن، افراد درمانجو را ترغيب مي كند تا در تكينك هاي از قبيل مديتيشن، تنفس درماني و يا گفتار درماني، به صورت آزاد مشغول شوند.

منبع:مشاور كو:مركز مشاوره روانشناسي و مشاوره آنلاين-قلب درماني تشعشعي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۲:۳۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی