moshaverrkhob
moshaverrkhob

ديدن رابطه جنسي پدر و مادر | رابطه مقابل فرزندان ممنوع

زماني كه كودك رابطه جنسي پدر و مادرش را ببيند چه بايد گفت؟ يكي از اتفاقات رايج و بسيار آسيب زننده اين است كه كودك به صورت بسيار اتفاقي رابطه پدر و مادرش را ببيند، ترس از اين موضوع نبايد باعث اضطراب از رابطه جنسي شود اما زوجين بايد رابطه جنسي شان را مديريت كنند و به گونه اي رفتار كنند كه چنين اتفاقي براي آن ها به وجود نيايد.

اين مسئله احتمال دارد سبب بروز مشكلاتي در زمينه برقراري رابطه عاطفي و زندگي زناشويي كودك در بزرگسالي فرزندتان شود و با توجه به اين كه بسياري از كودكان احتمال دارد رابطه پدر و مادر شان را ببينند به همين دليل لازم است تا والدين اطلاعات و آگاهي هاي خود را در اين زمينه افزايش دهند كه در ادامه اين مقاله به صورت جامع در مورد آن بحث خواهيم كرد.

بعد از ديدن رابطه جنسي پدر و مادر توسط كودك چه بايد كرد؟
اگر كودك تان به صورت اتفاقي وارد اتاق خوابتان شد و رابطه شما را ديد قبل از هر چيز بايد خونسردي خود را حفظ كنيد و نبايد آشفته و وحشت زده شويد و هرگز نبايد فرزندتان را به خاطر آمدن به اتاق خوابتان و ديدن رابطه جنسي مورد سرزنش قرار دهيد و با او دعوا كنيد زيرا اين كار باعث مي شود تا نگراني هاي فرزندتان افزايش يابد.

در اين هنگام به آرامي لباس هاي خود را بپوشيد و با ملافه خودتان را بپوشانيد و حتما فرزندتان را بغل كنيد و چك كنيد كه چي ديده است و چه مقدار از رابطه شما را متوجه شده است و بعد براي او توضيح دهيد چيزي كه او ديده است ابراز عشق و علاقه شما به يكديگر بوده است.

همچنين به او بگوييد” مامان باباها وقتي اين كار رو مي كنند يعني همديگر را خيلي دوست دارند و از كنار هم بودن خوشحال هستند و به همين دليل يكديگر را در آغوش مي گيرند و مي بوسند.”

چرا بايد توضيح دهيم ؟
توضيح دادن در مورد اين موضوع بسيار مهم مي باشد زيرا هنگامي كه بچه ها اين صحنه را مي بينند برداشت بد و وحشتناكي دارند و اكثر آن ها فكر مي كنند كه پدر و مادر در حال آزار و اذيت يكديگر مي باشند و يا بابا مامان را اذيت مي كند و اگر اين موضوع شفاف سازي نشود باعث شكل گيري ديد منفي به پدر و رابطه جنسي مي شود و اگر والدين در زندگي مشترك رابطه پر تنشي داشته باشند اين موضوع باعث مي شود تا نگراني كودك چند برابر شود و ذهن كودك درگير مسائل ناراحت كننده اي باشد.

در هنگام مكالمه با فرزندتان نكاتي كه بسيار مهم است بايد رعايت شود و به او اجازه دهيد تا ديده ها، احساسات و ترس هايش را بعد از اين ماجرا بيان كند تا احساسات او مورد پردازش قرار گيرد و بار سنگيني كه در ذهن او به وجود آمده است كاهش يابد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-مراقب ديدن رابطه جنسي پدر و مادر و جنون كودك باشيد

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۲:۴۹ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی