moshaverrkhob
moshaverrkhob

موارد مصرف، عوارض و اثرات داروي راملتئون

راملتئون يك داروي آرام بخش مي باشد كه آن را به عنوان هيپنوتيزم كننده مي شناسند، اين ماده بر روي برخي از مواد در بدن اثر مي گذارد و باعث تنظيم چرخه خواب مي شود اين دارو در دسته دارو هاي خواب آور قرار دارد و براي درمان بي خوابي و بد خوابي تجويز مي شود، بايد توجه داشته باشيد كه اين دارو با داروهاي زيادي تداخل دارد و عوارض متعدد و گوناگوني دارد در نتيجه بايد آن را به خوبي بشناسيد و تاثيرات آن را در نظر بگيريد. در ادامه اين مقاله به بررسي بيشتر اين دارو مي پردازيم تا اطلاعات بيشتري در مورد آن كسب كنيد.

راملتئون
راملتئون براي درمان بي خوابي و بد خوابي مورد استفاده قرار مي گيرد و به شما كمك مي كند تا سريع تر و راحت تر بخوابيد و استراحت كاملي در شب داشته باشيد زيرا خواب بر روي عملكرد فرد تاثير بسياري دارد و باعث بهبود عملكرد، تفكر واضح و هوشيار بودن فرد مي شود و اگر شخص با كمبود خواب رو به رو شود مشكلات بسياري براي او به وجود مي آيد.

نكات مهم و هشدار هاي لازم قبل از مصرف راملتئون
راملتئون باعث مي شود كه به خواب برويد، هرگز اين دارو را در ساعتي كه به بيدار شدن شما اختصاص دارد مصرف نكنيد مگر آن كه ۷ تا ۸ ساعت از زمان خود را به خواب اختصاص داده باشيد و در اين حالت مي توانيد مورد استفاده قرار دهيد.
اگر دچار بيماري هاي كبدي و مشكلات تنفسي مي باشيد اين دارو را مورد استفاده قرار ندهيد.
اگر دارويي مانند فلووكسامين مصرف مي كنيد و به آپنه خواب ( توقف تنفس در هنگام خواب) مبتلا هستيد يا سابقه بيماري افسردگي، بيماري رواني و يا افكار خودكشي به سراغتان مي آيد حتما بايد اين جزئيات را به پزشك خود اطلاع دهيد و تحت نظر پزشك به مصرف دارو بپردازيد.
عوارض جانبي راملتئون
زماني كه اين دارو را مصرف مي كنيد ممكن است دچار سرگيجه، خستگي يا خواب آلودگي در طول روز شويد، در صورتي كه هر كدام از اين نشانه ها بدتر شد و يا ادامه پيدا كرد بايد فورا به پزشك و يا دارو ساز اطلاع دهيد.
به ياد داشته باشيد كه پزشك تان اين دارو را براي شما تجويز كرده است و مصرف اين دارو براي شما سودمند تر نسبت به عوارض جانبي اش خواهد بود، بسياري از افراد زماني كه اين دارو را مصرف مي كنند عوارض جانبي جدي در آن ها نمايان نمي شود.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-راملتئون، موارد مصرف، عوارض و اثرات داروي راملتئون

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۷:۴۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی