moshaverrkhob
moshaverrkhob

خيانت مردان در دوران بارداري

يكي از شيرين ترين دوره هاي زندگي براي هر زني بارداري مي باشد كه زنان آن را تجربه مي كنند، معمولا زنان در اين دوران به فكر خريد لباس براي كودك و لباس حاملگي بوده و تمام ذهن شان متمركز بر روي نوزاد مي باشد.

اما زناني هستند كه در دوره بارداري خيانت همسرشان را تجربه كرده اند به همين دليل دوران بارداري براي آن سخت وتلخ مي شود.

بر اساس تحقيقات انجام شده ده درصد از مردان در دوران حاملگي به دلايل مختلف خيانت مي كنند، يعني از هر ۱۰نفر يك نفر خيانت مي كند كه اين موضوع بسيار نگران كننده مي باشد و بر روي سلامت جنين و مادر تاثيرات منفي مي گذارد.

در اين مقاله توضيحاتي در مورد اين كه چرا مردان در دوران بارداري خيانت مي كنند، علت وقوع اين خيانت و طرز مواجهه و جلوگيري از آن بيان شده است.

خيانت مردان در دوران بارداري و ارتباط بين زوجين
در بارداري تغييرات بسياري بر روي زن و مرد به وجود مي آيد كه برخي از آن ها شيرين و برخي تلخ مي باشد و در اين حالت فشار بسياري بر روي روان فرد به وجود مي آيد.

در بعضي از مواقع بارداري باعث مي شود تا رابطه بهتري بين زوجين به وجود آيد و در برخي از مواقع فشار هاي ناشي از بارداري باعث مي شود تا منجر به خيانت مردان در دوران بارداري شود.

خيانت فقط به معني برقراري رابطه جنسي با فرد ديگر نمي باشد و در بعضي موارد ممكن است فرد از نظر عاطفي دچار كمبود شود و از نظر عاطفي به فرد ديگري ابراز علاقه و محبت كند و تعهد خود را زير پا بگذارد.

در دوران پر فشار و تنش بارداري مردان به دلايل مختلفي به زنان خود خيانت مي كنند و حتي مرداني كه با خيانت مخالف هستند و به زندگي شان متعهد بوده اند نيز ممكن است در اين دوره در دام خيانت بيفتند.

به همين دليل شرايط در دوران بارداري سخت تر مي شود و گاهي اوقات خطرات طولاني مدت و پايداري براي جنين و مادر به وجود مي آيد.

زماني كه مرد درگير خيانت مي شود ممكن است دير به خانه بيايد، كمتر به همسرش توجه كند و براي نزديكي به همسرش بهانه هاي مختلفي بياورد.

در دوران بارداري ممكن است فرد دچار تغييراتي شود و يا به خاطر مشكلاتي كه قبل از بارداري در بين زوجين وجود داشته است ارتباط بين آن ها كمرنگ تر شود اين امر مي تواند منجر به خيانت در دوران حاملگي شود و باعث مي شود فرصتي به وجود آيد كه مرد به زن خيانت كند.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-خيانت مردان در دوران بارداري

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۳:۵۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی