moshaverrkhob
moshaverrkhob

مصرف الكل در دوران شيردهي، تاثير الكل بر شير مادر

آيا مصرف الكل در دوران شيردهي خطرناك مي باشد؟ آيا مصرف الكل در اين دوران مي تواند پيامد هاي خاصي براي نوزاد داشته باشد؟ اكثرا پزشكان و متخصصان سلامت در مورد مصرف الكل در دوران شيردهي هشدار مي دهند زيرا الكل از طريق شير مادر جذب مي شود و به نوزاد انتقال داده مي شود و مي تواند در روند رشد نوزاد اختلالات بسياري بگذارد، كه اين اختلالات شامل اختلالات شناختي، رفتاري و گوارشي مي باشند.

در اين مقاله در مورد مصرف الكلي در دوران شيردهي و عوارض آن مطالبي بيان شده است و هم چنين مي تواند از مشاوره كودك كمك بگيريد او راهكار هاي مورد نياز و اقدامات پيشگيرانه براي سلامت كودك در اختيار شما قرار مي دهد تا بتوانيد سلامت كودك خود را تضمين نماييد.

تاثيرات مصرف الكل در دوران شيردهي
الكل جز موادي مي باشد كه سوء مصرف آن تاثيرات مخربي بر روي فرد مي گذارد و در صورتي كه فرد در دوران شيردهي از الكل استفاده كند نوزاد نيز درگير تاثيرات مخرب الكل قرار مي گيرد، در ادامه اين مقاله به توضيحات بيشتري در اين باره مي پردازيم.

مصرف الكل در دوران شيردهي، تاثير الكل بر شير مادر
شير مادر مانند خون الكل مصرف شده را به خود جذب مي كند و همان زماني كه نياز است تا الكل از خون خارج شود براي خارج شدن الكل از شير مادر لازم مي باشد، اگر قبل از زمان خارج شدن الكل، كودك از شير مادر تغذيه كند در اين صورت الكل بر روي نوزاد تاثيرات مخربي مي گذارد.

الكل اگر وارد شير مادر شود طعم ناخوشايندي به شير مي بخشد و باعث مي شود تا اختلالاتي در جسم و ذهن كودك به وجود آيد، زمان مصرف الكل شير مادر رقيق مي شود و ماهيچه هايي كه مربوط به خارج شدن شير مي باشند ضعيف شده و ميزان شير توليد شده كاهش مي يابد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-مصرف الكل در دوران شيردهي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۹:۲۵ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی