moshaverrkhob
moshaverrkhob

قوانين و علل دعواي زن و شوهر و راه حل هاي موثر بعد از دعواي زوجين

به طور طبيعي در هر رابطه اي چه در ميان خانواده، دوستان يا همكاران، بحث كردن وجود دارد و بسيار طبيعي مي باشد.

هنگامي كه زوجين با يكديگر بحث مي كنند مي توانند با اخلاقيات يكديگر بهتر آشنا شوند و تجربه هاي بيشتري كسب كنند اين كار به تقويت پيوند بين آن ها كمك مي كند.

در اين بخش از مقاله پنج علتي كه باعث دعواي زن و شوهر مي شود را مورد بررسي قرار مي دهيم و چگونگي متوقف كردن آن را توضيح خواهيم داد.

چرا روابط عاشقانه تان انقدر متفاوت است؟
بر اساس نظر بسياري از مشاوران يكي از نشانه هاي رابطه سالم بحث كردن با يكديگر مي باشد زيرا بحث هاي سالم نشان دهنده اين است كه شما تمايل داريد مشكلاتتان را حل كنيد و براي متوقف كردن مشكلات با يكديگر به بحث مي پردازيد تا بهترين راه حل را براي مشكلتان پيدا كنيد.

راه حل اختلافات و دعواي زن و شوهر چيست؟
مهم ترين مواردي كه زوج ها درباره آن ها با يكديگر به جر و بحث مي پردازند چيست؟

در اين مقاله ۵ موضوع را مورد بررسي قرار مي دهيم كه زوجين بيشتر درباره آن ها بايد يكديگر جر و بحث مي كنند.

بر طبق گفته آلين دي بولتون كه مي گويد : ” من مشتاقانه بر اين موضوع معتقد هستم كه نه تنها آن چه كه بيان مي كنيد عملي مي شود بلكه چگونه بيان شخص بسيار مهم مي باشد، پس موفقيت در بحث ها به شيوه گفتارتان بستگي دارد.”

صميميت :
در بين زوجين ناگفته هاي زيادي وجود دارد به همين دليل اين موضوع را در اولويت قرار داديم تا در مورد آن گفت و گو كنيم.

صميمت در بين زوجين به چه ميزان مي باشد؟ رابطه آن ها در رختخواب چطور است؟ آيا همه چيز آنطور كه دوست دارند بر وفق مراد مي باشد؟

زماني كه زوجين به يكديگر مي رسند براي آن ها بسيار مهم مي باشد تا چيزي كه لازم دارند را در زمان خاص خودش به دست آورند زيرا بعد از آن ديگر براي آن ها ارزشي نخواهد داشت. بر اساس نتايج ثابت شده است كه يكي از عوامل جدايي در زوجين ندانستن مواردي است كه طرف مقابل دوست دارد آن ها را داشته باشد.

به گفته روانشناسان زوجين مي توانند اين مشكلشان را با داشتن ارتباطات باز و تعادل وظايف حل كنند، در اين صورت با خصوصيات يكديگر بيشتر آشنا خواهند شد.

زماني كه زن و شوهر در مورد مسائل با يكديگر صحبت كنند به خوبي مي توانند توضيحات لازم و دقيق در مورد موضوعات مورد نظرشان را بيان كنند، در اين صورت شخص با دانستن اين كه طرف مقابلش چه مي خواهد، بهتر مي توانند نياز هاي او را بشناسد و براي رفع آن تلاش كند در اين حالت يك سازش سالم بين آن ها به وجود خواهد آمد و دو نفر به كمك يكديگر خوش حال خواهند شد.

در رابطه با همسرتان سعي كنيد خصومت و منفي گرايي را از خودتان دور كنيد و به دنبال يادگيري برخورد درست با همسرتان باشيد و نكات مثبت را در ارتباطتان در نظر بگيريد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-قوانين و علل دعواي زن و شوهر و راه حل هاي موثر بعد از دعواي زوجين

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۹:۱۶ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی