moshaverrkhob
moshaverrkhob

نحوه قطع ارتباط با دوست پسر يا دوست دختر سابق

تمام شدن يك رابطه عاطفي و به هم خوردن رابطه عاطفي با نامزد بسيار دردناك و سخت مي باشد و نمي توان حس آن را وصف كرد به خصوص اگر دو طرف خيلي به يكديگر وابسته باشند و يا يكي از آن ها ديگري را رها كرده باشد در اين صورت شرايط براي فرد بسيار سخت مي شود.

كساني كه رابطه دوست پسر و دوست دختري را ايجاد مي كنند بسيار ريسك مي كنند زيرا اين رابطه با ريسك زيادي همراه است و ممكن است در بسياري از موارد اين رابطه با شكست رو به رو شوند، در بعضي اوقات افراد نمي توانند به اين رابطه پايان دهند و ممكن است بعد از قطع رابطه دوباره با دوست پسر و دوست دختر سابق خود ارتباط بگيرند و توان قطع رابطه در آن ها وجود ندارد.

اگر فرد نتواند با عشق سابق خود ارتباط برقرار كند در اين صورت نخواهد توانست او را فراموش كند در نتيجه اين رابطه با آسيب هايي همراه خواهد شد، در اين مقاله در مورد اين روابط و نحوه قطع ارتباط با دوست دختر يا دوست پسر سابق مطالبي بيان شده است.

علل قطع ارتباط با دوست پسر يا دوست دختر سابق
بسياري از افراد قبل از ازدواج درگير روابط دوستي قبل از ازدواج مي شوند و اين روابط در بعضي موارد ممكن است با شكست هايي همراه باشد اما در بسياري از موارد ممكن است به ازدواج ختم شود و برقراري روابط دوستي با معايب و مزايايي همراه مي باشد و در صورتي كه اين روابط ناسالم باشد ممكن است فرد شكست عشقي خورده و زن و مرد و يا هر دو شكست را تجربه كنند.

در مرحله اي كه فرد دچار شكست عشقي مي شود فرايندي به نام چانه زني وجود دارد كه در آن افراد مي خواهند كه به رابطه قبلي بر گردد و با دوست دختر و دوست پسر سابق خود ارتباط برقرار كنند.

برقراري ارتباط دوستي با آسيب هايي همراه مي باشد كه در اين جا دليل اين كه بايد اين رابطه دوستي با دوست پسر و يا دوست دختر سابق قطع شود را بيان مي كند.

كاهش روند بهبود فرد
پايان دادن و تمام كردن يك رابطه بسيار سخت و دردناك مي باشد اما بايد اين نكته را در نظير بگيريد كه اين درد هميشگي و ماندگار نخواهد بود، دختر و پسر وقتي به رابطه پايان مي دهند احساس خشم و نا اميدي پيدا مي كند كه به مرور زمان اين احساس از آن ها دور مي شود، اما اگر آن ها دوباره ارتباط برقرار كنند و به رابطه شان برگردند در اين صورت احساسات آن ها دوباره تازه و شديد خواهد شد.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-نحوه قطع ارتباط با دوست پسر يا دوست دختر سابق

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۰:۴۷ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی