moshaverrkhob
moshaverrkhob

خشم از پدر و مادر يا صداقت با والدين | چه راهكاري را انتتخاب كنيم

خشم و تنفر از والدين مثل يك باتلاق مي‌ماند كه هرچه بيشتر شود بيشتر شما را در آن فرو مي‌برد خشم از پدر و مادر بسياري از ابعاد زندگي را در بر خواهد گرفت و روي جنبه‌هاي مختلف زندگي افراد تأثير مي‌گذارد.

خشم از پدر و مادر تمام ابعاد زندگي فرد روابط عاشقانه و عاطفي ،ازدواج، تربيت فرزندان را تحت تاثير قرار مي‌دهد بسياري از افراد هستند كه علت اينكه به موفقيت و پيروزي نرسيده‌اند و زندگي خوبي را ندارند.

والدين خود مي‌داند معمولاً اشتباهاتي كه در مورد تربيت فرزندان رخ مي‌دهد به دليل ناآگاهي از شيوه هاي درست تربيت است ولي شما با فرار از مسئوليت هاي زندگي خود و دنبال نكردن آرزوهاي به صورت آگاهانه آينده خود ضربه مي زنيد.

پيامدهاي خشم از پدر و مادر
خشم از پدر و مادر مادر و ماندن در خاطرات تلخ گذشته جز ناراحتي چيز ديگري به هم را نخواهد داشت و اگر دائم آن را تكرار كنيد زمينه را براي وسواس فكري و افسردگي فراهم خواهد كرد اما كنترل كردن شرايط دست خود انسان است با بخشيدن هم خود شما به آرامش مي رسيد و هم والدين شما و هم زندگي براي شما شيرين تر ميشود.

اگر در شرايطي هستيد كه با والدين خود زندگي مي كنيد براي اينكه فضاي خانواده شما فضاي خوب را در بر بگيرد موقعيت خود را مورد ارزيابي قرار دهيد علت درگيري ها را پيدا كنيد و سعي كنيد نگذاريد عواملي كه باعث اختلاف و درگيري بين شما و والدين تان مي شود پيش بيايد.

شيوه هاي ارتباطي صحيح
دلايلي كه باعث مي‌شود شما نسبت به پدر و مادر خود خرج مي‌شود را پيدا كنيد در مورد آنها با خانواده تان صحبت كنيد اگر شيوه‌هاي ارتباطي را به درستي ياد بگيريد بهترين ارتباط را با خانواده ميتوانيد برقرار كنيد.

همدلي و درك متقابل
يكي از دلايلي كه باعث نگراني افراد در هر رابطه مي‌شود اين است كه نمي‌تواند درك متقابل از يكديگر داشته باشند و سعي مي كنند كه دنيا را همانگونه كه والدين مي بينند ببينند پدر و مادر هم انسان هايي هستند كه مي توانند اشتباهاتي را داشته باشند و متقابلاً آسيب ببينند و هم آسيب بزنند.

مسئوليت‌پذيري و ايفاي نقش
در هر زندگي همه اعضاي خانواده وظايفي را برعهده دارند و بايد براي انجام وظايف خود تلاش ‌كنند و تمام بار تلاش ها روي دوش يك نفر نباشد اگر همه اعضا با همديگر همكاري نكنند تنش و درگيري در بين خانواده بيشتر مي شود.

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-خشم از پدر و مادر يا صداقت با والدين | چه راهكاري را انتتخاب كنيم

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۴:۱۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی