moshaverrkhob
moshaverrkhob

آيا عشق رمانتيك مي تواند به ازدواجي خوب منجر شود؟

زن و مردي كه مي خواهند با يكديگر ازدواج كنند سوگند وفاداري نسبت به يكديگر انجام مي دهند و با يكديگر عهد مي بندن كه هميشه در كنار هم مي مانند و هيچ مسئله باعث نمي شود تا آن ها نسبت به يكديگر بي مهر و محبت شوند.

آن ها تفاوت هايي كه بين آن ها مي باشد را ناديده گرفته و به تفاوت هاي فرهنگي، مخالفت هاي والدين، ثروت و موقعيت هاي اجتماعي توجه نمي كنند و آن ها خيال مي كنند كه هر چه از زمان با هم بودنشان بگذرد عشق و مهر و محبت آن ها نسبت به يكديگر بيشتر خواهد شد.

اما با گذر زمان و سپري كردن زندگي دو نفره شان آن ها به اين نتيجه خواهند رسيد كه روز آشنايي شان عاشقانه ترين روز بوده است و هيچ روزي عاشقانه تر از آن روز نيست.

ازدواج و عشق رمانتيك
بر اساس مشاوره هاي انجام شده امروزه بيشتر جوانان دوست دارند تا ازدواجي رمانتيك داشته باشند و بيشتر مردان و زنان توقع دارند تا احساسات عاشقانه را همان ابتدا تجربه كنند و اگر حس كنند روابطشان احساسي و رمانتيك نيست نااميدي شديدي به سراغشان خواهد آمد و نسبت به باهم بودن دو دل خواهند شد.

افرادي كه با از روي احساسات و رمانتيك بودن ازدواج مي كنند باعث مي شود تا با ناكامي ها و جدايي ها و مشكلات به طور واقعي مواجه نشوند و آن ها را ناديده مي گيرند و توجهي به اين مسائل ندارند و بيشتر به عشق و محبت اوليه توجه مي كنند.

آن ها زندگي مشترك خود را با صميمت تشكيل مي دهند و پيوند روزمره زندگي آن ها به خوبي به وجود مي آيد اما شور و اشتياق آن ها روز به روز كمرنگ تر مي شود و هنگامي كه فرد درگير مسائل روزمره مي شود عشق رمانتيك جلوه خود را از دست مي دهد و حس عشق و عاشقي آن ها مي ميرد در اين حالت آن ها حس مي كنند كه فريب خورده اند و انتخاب درستي براي ازدواج و زندگي مشترك نداشته اند.

 

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-آيا عشق رمانتيك مي تواند به ازدواجي خوب منجر شود؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۹:۲۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی