moshaverrkhob
moshaverrkhob

عوارض اعتياد به هروئين، عوارض كوتاه مدت و بلند مدت مصرف هروئين

آيا مي دانيد عوارض اعتياد به هيروئين چيست و نسبت به آن آگاهي داريد؟ هروئين يكي از پرمصرف ترين مواد مخدر در سطح جهان مي باشد و يك نوع از مواد مخدر افيوني است كه از ترياك مشتق شده و در مجموعه آن قرار مي گيرد.

هيروئين آسيب هاي زيادي به جسم فرد مصرف كننده مي گذارد و بسيار عوارض شديدي در روح و روان فرد دارد.

افرادي كه به صورت تزريقي از اين ماده استفاده مي كنند عوارض آن چند برابر بيشتر مي شود و ممكن است فرد به عفونت دچار شود.

براي پيشگيري از اعتياد به هروئين بايد عوارض و علائم آن را بشناسيد و به خوبي با آن آشنا شويد و اطلاعات و آگاهي هاي لازم را در اختيار فرزندتان قرار دهيد چون اگر به هروئين اعتياد پيدا كنيد ترك آن بسيار سخت خواهد بود.

براي ترك آن حتما بايد از مشاوره ترك اعتياد كمك بگيرد در غير اينصورت نخواهيد توانست آن را ترك كنيد و ممكن از دوباره به مصرف آن روي آوريد.

در اين مقاله در مورد عوارض و آسيب هايي كه به فرد وارد مي كند بحث خواهيم كرد.

لزوم آگاهي از عوارض اعتياد به هروئين
بسياري از افراد نسبت به عوارض و آسيب هاي هروئين بر بدن ناآگاه هستند و به دليل گرايش زيادي كه به مواد مخدر دارند آسيب هايي به بدن و مغز آن ها وارد مي شود.

افراد اگر در مورد عوارض مواد مخدر اطلاع داشته باشند راحت تر مي توانند پيشگيري كنند تا به هروئين اعتياد پيدا نكنند و يا زودتر روش هاي درماني خود را آغاز كنند و مصرف هروئين را ترك كنند.

هروئين بسيار براي بدن ضرر دارد و آسيب هاي زيادي بر سلامت عمومي بدن از نظر جسماني و رواني ايجاد مي كند اين عوارض خيلي شديد است و در كوتاه مدت و بلندمدت مي تواند آسيب هاي جدي بر بدن وارد كند و عواقب آن جبران ناپذير مي باشد.

هروئين بيشتر مغز و سيستم هاي عصبي را درگير مي كند و چون مغز بر بدن اهميت بسياري دارد افراد بايد در مورد عوارض آن آگاهي هاي لازم را داشته باشند تا مشكلاتي براي آن ها به وجود نيايد.

در اين مقاله در مورد عوارض هروئين در بدن و مغز بيشتر صحبت خواهد شد.

عوارض اعتياد به هروئين، عوارض كوتاه مدت
اعتياد به هروئين بر روي مغز اثر مي گذارد و سيستم عصبي را مختل و در كوتاه مدت عوارض روحي و رواني سنگيني بر فرد مصرف كننده وارد مي كند كه بسياري از عوارض آن در زير ذكر شده است.

آبريزش بيني و خروج آب از چشم
احساس سنگيني در اندام ها
بزرگ شدن مردمك چشم ها
حالت تهوع و استفراغ
اضطراب غير طبيعي
خارش شديد بدن
تنفس آهسته
خواب آلودگي
فراموشي

منبع:مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-عوارض اعتياد به هروئين | عوارض كوتاه مدت و بلند مدت مصرف هروئين

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۶:۵۷ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی