moshaverrkhob
moshaverrkhob

راه هايي براي اين كه يك همسر موفق باشيم.

براي اينكه بتوانيم يك همسر موفق و رابطه موفقي داشته باشيم و در زندگي زناشويي موفق باشيم بايد بسياري از مهارت ها را در ازدواج و زندگي مشترك بياموزيم و آن ها را در زندگي استفاده كنيم و به خوبي از آن ها استفاده كنيم.

در اين مقاله روش هايي كه باعث پيشرفت در زندگي مي شود را معرفي مي كنيم از اين روش ها مي توان در همه زمان ها استفاده كرد و مختص به زمان خاصي نيست.

بر اساس مشاوره ازدواج بايد رابطه ها به صورتي باشد كه باعث پيشرفت و رشد زوجين شود و زوجين از مهارت ها به خوبي استفاده كنند و از رابطه خود غافل نشوند و به درستي مهارت هاي خود را براي پيشرفت زندگي شان به كار بگيرند.

همسر موفق
همسرتان را بيان احساساتش تشويق كنيد
بر اساس نظر مشاوران بايد زوجين احساسات خود را به خوبي بيان كنند تا رابطه آن ها به طور فوق العاده اي بهبود يابد و يك همسر موفق باشند.

زوجين بايد فكرهاي عميق و احساسات خود را با هم در ميان بگذارند تا روابط خوبي باهم داشته باشند و بتوانند نيازهاي يكديگر را به خوبي رفع كنند.

هنگامي كه احساسات خود را با همسرتان در ميان مي گذاريد و با او حرف مي زنيد در اين هنگام زن نسبت به شوهرش احساس صميميت و محبت بيشتري مي كند.

يكي از مشكلات عمده مردها ابراز احساسات كردن آن ها مي باشد آن ها احتياط لازم را در ابزار احساسات انجام مي دهند كه درك كردن اين مسئله براي زنان دشوار مي باشد اما بايد همسران به خوبي يكديگر را درك كنند و در مورد حالت ها و احساس هاي يكديگر اطلاعات كافي داشته باشند.

تقسيم مسئوليت ها
هنگامي كه فرد وارد زندگي مشترك مي شود بايد توانايي لازم براي قبول كردن و انجام دادن مسئوليت ها را داشته باشد و زن و شوهر بايد ياد بگيرند كه چگونه مسئوليت ها را تقسيم كنند.

اگر مسئوليت ها به خوبي تقسيم شود شرايط بهتري در زندگي مشترك به وجود خواهد آمد و اگر هر كدام از افراد بي مسئوليت باشند و از انجام وظايف خود غفلت كنند در اين صورت مشكلات بسياري براي آن ها به وجود خواهد آمد.

به همديگر اهانت نكنيد
در همه ازدواج ها و خانواده ها دعوا و تعارض وجود دارد اما نكته اي كه بسيار مهم مي باشد چگونگي مديريت و كنترل آن مسئله مي باشد.

زن و شوهر هنگامي كه مشكل و جرو بحثي در ميان آن ها به وجود مي آيد بايد به صورت منطقي و با صحبت كردن حل كنند و نبايد اهانت و بي احترامي در پيش گيرند كه اهانت كردن اثرات منفي به همراه خواهد داشت.

در زندگي مشترك احترام گذاشتن به يكديگر و معذرت خواهي كردن بسيار مهم مي باشد.

منبع: مركز مشاوره ستاره ايرانيان-تكنيك طلايي و آسان براي تبديل شدن به همسر موفق

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۳:۰۰ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی