moshaverrkhob
moshaverrkhob

عوامل بازدارنده ي ازدواج چيست؟

يكي از تصميم هاي بزرگ و مهم در زندگي هر فرد ازدواج كردن مي باشد و ازدواج نقشي تعيين كننده اي در سرنوشت و آينده فرد دارد.

هر فردي در زندگي يك شريك عاطفي براي خود انتخاب مي كند و بقيه زندگي خود را در كنار او مي گذراند و براي اينكه احساس آرامش و امنيت داشته باشد بايد در انتخاب خود دقت كند و فرد مناسبي را براي زندگي انتخاب كند.

افراد با كمك مشاوره مي توانند هدف خود را از ازدواج بشناسند و نسبت به هدف و انگيزه خود آگاه باشند و نسبت به تصميم خود اطمينان حاصل كنند.

فرد براي اينكه ازدواج خوبي داشته باشد بايد معيارهاي خود را در ازدواج بشناسد تا بتواند فرد مناسبي را انتخاب كند و با استفاده از مهارت هايي كه به خوبي آموزش ديده است مي توانند ازدواج خوبي داشته باشد و زندگي مشترك خود را به طور صحيح پيش ببرد.

افراد هنگامي كه ازدواج مي كنند بايد براي رشد و پيشرفت خود در زندگي تلاش كنند چون اين اصل اهميت به سزايي دارد.

بسياري از عوامل هستند كه مانع از ازدواج و تشكيل خانواده مي شوند. در اين مقاله به بررسي عوامل بازدارنده ي ازدواج پرداخته مي شود.

مهمترين عوامل بازدارنده ي ازدواج
ايجاد ناهماهنگي تحصيلي بين دو جنس
در جامعه امروزه دختران نسبت به زمان گذشته علاقه بيشتر به تحصيل دارند و نسبت به آن اهميت بيشتر قائل هستند و تحصيلاتشان را ادامه مي دهند.

اما پسران بيشتر دوست دارند سريع وارد بازار كار شوند و كم و بيش از آن ها به درس خواندن و ادامه تحصيل فكر مي كنند و تحصيلات خود را ادامه نمي دهند به همين دليل بين دختران و پسران از نظر تحصيلات ناهماهنگي به وجود مي آيد.

بر اساس اين ناهماهنگي دختران از ازدواج با فردي كه تحصيلاتش از خودشان كم تر است پرهيز مي كنند و دلشان مي خواهد با فردي ازدواج كنند كه از نظر تحصيلي همسطح آن و يا بالاتر از آن باشد.

منبع: مركز مشاوره ستاره ايرانيان-عوامل بازدارنده ي ازدواج چيست؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۰:۱۴ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی