moshaverrkhob
moshaverrkhob

درمان افسردگي بعد از خيانت همسر
درمان افسردگي بعد از خيانت همسر توسط تيم تخصصي مركز مشاوره ستاره ايرانيان صورت مي گيرد. زمان مطالعه 8 دقيقه است. خانواده، مهمترين ركن جامعه است كه ثبات و پايداري آن در حين داشتن زندگي شاد و متعهد بسيار مهمم است.

در واقع برخورداري جامعه از خانواده هاي پايدار، باعث مي شود افراد آن جامعه از سلامت روان بالايي برخوردار باشند و در نتيجه جامعه نيز، به اهداف خود نزديك تر شود و به مرور موفق تر شود.

يكي از مهمترين عوامل ثبات و پايداري خانواده تعهد زناشويي است.
وقتي زن و شوهر در رابطه شان به يكديگر متعهد باشند و صميميت را در ابعاد مختلف با يكديگر تجربه كنند و نسبت به نياز هاي يكديگر حساس باشند و براي ارضاي نيازهاي هم تلاش كنند، مي توانند عمق و دوام رابطه شان را بيشتر كنند و به آرامش بيشتري برسند و رضايت زناشويي و جنسي بيشتري به دست بياورند.

در نتيجه در سايه ي زندگي مشترك احساس امنيت كنند، ولي گاهي متاسفانه يكي از زوجين يا هر دو، بنا به دلايلي از هم ديگر غافل مي شوند و تعهد زناشويي را زير پا مي گذارند و به همسرخود خيانت مي كنند، كه در اينصورت مي توان گفت پايه هاي زندگي را سست مي كنند و تاثيرات منفي بسياري را بر زندگي مشتركشان مي گذارند.

قبل از پرداختن به تاثيرات خيانت و راه هاي درمان آن نياز است كه با مفهوم كلي خيانت آشنا شويم:

خيانت زناشويي چيست؟
خيانت زناشويي، عملي است كه در آن، يكي از زوجين، اقدام به برقراري رابطه اي خارج از چارچوب ازدواج كند و با شخص ديگري رابطه ي احساسي يا جنسي برقرار كند.

در اينصورت هر ارتباطي كه پنهان از همسر باشد و همسر با فهميدن آن ناراحت و دلخور شود، خيانت محسوب مي شود.

وقتي زن و شوهري اقدام به پيمان زناشويي مي كنند، يعني خود را براي تعهد طولاني مدت آماده مي كنند، بنابراين هر اقدامي كه سبب شود اين تعهد زير سوال رود خيانت محسوب مي شود.

منبع: مركز مشاوره ستاره ايرانيان-درمان افسردگي بعد از خيانت همسر

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۳۵:۰۳ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی