moshaverrkhob
moshaverrkhob

با پسر كوچكتر ازدواج كنيم

اساس كار در انتخاب همسر، تقدم عقل بر احساس در زمان انتخاب و آمادگي پذيرش مسئوليت در رابطه اي بر پايه تعهد، اطمينان و علاقه و داشتن مهارت هاي زندگي براي مقابله با مشكلات زندگي با بيشترين فايده و كمترين ضرر به خود و همسر و جامعه و لذت بردن از لذايذ مادي و معنوي زندگي با بيشترين فايده و كمترين ضرر به خود و همسر و جامعه است.

بعد از آن بايد به شخصيت سالم و همخوان (يعني داشتن شخصيتي در طيف سلامت و تطابق ويژگي هاي شخصيتي و سازگاري آن در دو طرف) توجه داشت. درصورتي كه اين دو عامل وجود داشته باشد، مي توان با اطمينان بيشتر ساير عوامل را بررسي كرد.

باور عرفي و سنتي در ايران كه پسر بايد از دختر براي ازدواج بزرگ تر باشد، از جهاتي داراي نقاط قابل توجه علمي و منطقي است؛ مانند بلوغ زودرس جسمي و جنسي و عاطفي و عقلاني اجتماعي در زن، رضايتمندي جنسي در حال و آينده زوج، دوران كوتاه باروري در زن و.... نقطه ضعف اساسي اين باور هم، توجه نكردن به تغييرات مختصات زمان و مكان، تغيير نگرش ها، سلايق ها و خواسته ها در نسل هاي رو به جلو است بنابراين با اينكه مي توان آن را يك قاعده كلي در نظر گرفت، استثناهاي فراوان هم ديده مي شود.

خوب است بدانيد قبل از 30 سالگي، فاصله سني دختر و پسر، پسر بزرگ تر از دختر از تقريبا همسن تا 8 سال فاصله سني و بعد از 30 سالگي از تقريبا هم سن تا 11 سال بزرگ تر بودن پسر توصيه مي شود.

با پسر كوچكتر از خودم ازدواج كنم يا نه؟

منبع: فارس پاتوق - با پسر كوچكتر ازدواج كنيم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: پسر، كوچكتر، ازدواج،
موضوع:
[ ۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۰:۱۵ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی